מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר – המוצרים שמחכים לכם בחנויות

דצמבר 14, 2015

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר - הספרייה הפנטסטית
מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר קרדיט תמונה: David James

ביום חמישי זה קורה – כוחות האור וכוחות האופל ישובו להילחם ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". אלה כמה מהמוצרים שאתם והילדים הולכים לרצות!

ב-2012, לאחר מחאות גדולות של מעריצים, נפל דבר בהוליווד – ג'ורג' לוקאס, המוח היצירתי מאחורי "מלחמת הכוכבים" הודיע שנמאס לו והוא לא מתכוון יותר להפיק סרטים בפרנצ'ייז האהוב. זמן לא רב לאחר מכן שוחררה הידיעה כי לוקאספילם נמכרה לתאגיד דיסני. רבים לא היו מרוצים מהעסקה, אחרים לעגו לה, אבל דבר אחד בטוח – היא סללה את הדרך לשובם של ג'דאי.

לאחר מכן הגיעו החדשות שהבמאי המפורסם, אך השנוי במחלוקת, ג'יי. ג'יי אברהמס (שביים גם את הסדרה החדשה של סרטי "מסע בין כוכבים"), קיבל את הובלת הפרנצ'ייז אל עתידו החדש. זה מספר חודשים שהספירה לאחור לקראת "מסע בין כוכבים: הכוח מתעורר" מתקיימת וצוברת תאוצה, אבל השבוע, ביום חמישי הזה, ה-17.12, הספירה לאחור תגיע לקצה! הסרט המצופה של השנה יצא לאקרנים! אם לא התעוררתם בזמן והזמנתם כרטיסים במכירה המוקדמת, כנראה שתצטרכו לחכות מספר ימים, כי בישראל, כמו בעולם, מרבית הכרטיסים לבכורה קרוב לוודאי  נמכרו מראש.

אבל אל דאגה, גם אם תצטרכו לחכות קצת, זה לא אומר שלא תוכלו לקחת חלק בחגיגה, כי בחנויות ברחבי הארץ כבר אפשר להרגיש את הכוח – כוח הקנייה, כמובן! אמנם בצורה הרבה יותר מתונה מאשר בחו"ל, אך גם בארץ מספר מותגים התגייסו למלחמת האור בחושך, עם שורה של מוצרים מיוחדים. לא רוצים להזמין מחו"ל ולהתפלל לטוב? הנה כמה דוגמאות מן המרצ'נדייז שממתין לכם כבר עכשיו בחנויות בארץ.

 

צעצועים

לפי הסיפור – לוקאס טען על עצמו, פעם, שהוא אינו יוצר סרטים אלא מוכר צעצועים. לכן, מה הפלא שראשונים בסך הם – הצעצועים. בתחום זה, המובילה היא ככל הנראה חברת אילנית שמציעה מגוון צעצועי "מלחמת הכוכבים", הן ותיקים והן חדשים שיצאו במיוחד לכבוד "הכוח מתעורר":

לגו מלחמת הכוכבים - מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר - הספרייה הפנטסטית1.

הבולטים מבין הצעצועים של מלחמת הכוכבים, מלבד האקשן פיגרז, הם הסטים של LEGO, שכבר שנים מוציאים מהדורות מיוחדות לפרנצ'ייזים קולנועיים פופולריים. למרבה השמחה, למרות המעבר של המותג לידי דיסני, הסרט החדש אינו יוצא דופן. חברת הצעצועים, אילנית, מציעה לגו "מלחמת הכוכבים", הכולל גם דגמים חדשים, שלא נראו אף פעם. הסטים של LEGO ימתינו לכם, ובכן, בכל מקום שבו הייתם מצפים למצוא לגו. כרגיל, כגודל הסט כך גודל הסכום ממנו תידרשו להיפרד.

מוצרי מלחמת הכוכבים - מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר - הספרייה הפנטסטית

2.

בובות קרטון להרכבה – מוצר נוסף של "להיט מאילנית" (וזה שאני שמתי עליו עין באופן אישי), הוא ערכות של דמויות של "מלחמת הכוכבים" מקרטון להרכבה. משהו בעיצוב הזה מזכיר לי את העיצוב המפוקסל של MINECRAFT, ואף פעם לא הייתי חזק מול עיצובים שמדליקים אותי. הערכות באות במספר גדלים, כאשר הדמויות הגדולות יותר כוללות יותר חלקים ועולות יותר בהתאם.

בובות מלחמת הכוכבים - מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר - הספרייה הפנטסטית3.

וכדי לסיים את החלק של צעצועי אילנית ברכות – החברה מציעה גם סדרה של בובות פרווה וכריות "מלחמת הכוכבים". נו, בכל זאת, זה לא היה סרט דיסני, אם לא היינו יכולים לקבל בסוף חיבוק ממאסטר יודה, ולהירדם לצלילי R2 D2. מצד שני, אם דווקא הצד האפל עושה לכם את זה, תמיד תוכלו לבחור בדארת' ויידר (ולקנות את אחת הפיג'מות האפלות המהממות שבהמשך).

חלליות מלחמת הכוכבים - מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר - הספרייה הפנטסטית4.

אם בחלליות חשקה נפשכם, תמצאו גם כאלה בשפע, הפעם מרשת סקאל טוייז. אמנם אלו חלליות מן הסרטים הקודמים, אבל היי – "מלחמת הכוכבים" נמצאת אתנו משנות ה-70 של המאה ה-20. זה לא ישן, זה קלאסי!

 

 

5.

אבל אם נחזור לדבר על הדור הבא, חברת פלפוט הישראלית חברה לחברת PPI WORLDWIDE, כדי להציע בובות איסוף חדשות בשם ABATONS עם דמויות של "מלחמת הכוכבים". המיוחד בבובות ה-ABATONS, הוא שהן מגיעות בצורה שמאפשרת לחבר אותן אחת לשנייה ליצירת "עמודי טוטם" ולשלב אותן בצורות שונות. בחו"ל, בובות האיסוף האלה מגיעות בסדרות שונות, כאשר הסדרה של "מלחמת הכוכבים" מונה, נכון להיום, 40 דמויות, כולל דמויות שיצאו במיוחד לכבוד הסרט החדש, "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר".

לפרטים נוספים על בובות ABATONS

 

ביגוד

6.

חברת FOX כבר יצרה לעצמה שם של ידידותית לקהיל הגיקית, עם קולקציות של גיבורי-על של DC, קולקציה של גיבורי על של MARVEL וקולקציה של "מלחמת הכוכבים". עכשיו מגיעה קולקציה מיוחדת של חולצות טי, ארוכות וקצרות, לגברים וילדים, לכבוד "הכוח מתעורר".

חולצות גברים:

חולצות ילדים:

7.

גם חברת דלתא לא נשארה חייבת, הפעם והשיקה קולקציית mix & match של בגדי בית לגברים בהשראת "מלחמת הכוכבים". הקולקציה כוללת מכנסי בית, חולצות בית ותחתוני בוקסר בשני דגמים. למרבה הצער, הן ב-FOX והן בדלתא בולטים בהיעדרם פריטים לקהל החובבות.

מצעי מלחמת הכוכבים - מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר - הספרייה הפנטסטית

מצעים

8.

ולסיכום, אם תרצו לישון בין כוכבים, .GOLF&CO וכיתן מציעות קולקציות של מצעי כותנה לילדים ולנוער בהשראת "מלחמת הכוכבים", וכן פיג'מות  תואמות לילדים.

זה הכול, לבינתיים. מכירים מוצרים נוספים של "מלחמת הכוכבים" שנמכרים לכבוד הסרט החדש? מוכרים כאלה בעצמם? ספרו לנו בתגובות!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.