אל תוך היער – הפעם עם שירים

אוקטובר 24, 2014

אל תוך היער - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

בואו לקבל הצצה מעמיקה יותר "אל תוך היער", והפעם, עם טעימה קלה מתוך השירים בסרט

באוגוסט, סיפרנו לכם על העיבוד הקולנועי של "אל תוך היער", המחזמר האגדי של ג'יימס לאפין וסטיבן סונדהיים, והבאנו לכם הבאנו לכם את הקדימון הראשון . אז, רציתם לדעת מה עם השירים. ובכן, כפי שדווח, הסרט צפוי לעלות לאקרנים בדצמבר, השנה, לכבוד חג המולד. אז מכיוון שהזמן הולך ואוזל, הגיע הזמן שתקבלו איזו הצצה אל מאחורי הקלעים, עם טעימה קצרה של ביצועי השירים, לא?

כמו כן, ניתן בסרטון לשמוע את הבימאי, רוב מארשל, מדבר על הסרט, כמו גם את ג'יימס לאפין, המחבר ואת סטיבן סונדהיים, כותב השירים והמלחין. אליהם מצטרפים מריל סטריפ (המכשפה), כריס פיין (הנסיך), ג'יימס קורדן ואמילי בלאנט (האופה ואשתו), ואפילו ג'וני דפ מבליח לרגע, לומר כמה מילים. אם קודם היה ספק, הרי שעכשיו ברור שדפ עומד לשחק את הזאב הרע בסרט.

הסרט עדיין נראה יותר מדי כמו סרטים אחרים של דיסני, דוגמת "אליס" ו"ארץ עוץ", אבל ניתן לקוות שזה רק בקדימונים. גם אם לא, הרי דיסני היו פעם מומחים למחזות זמר, אז עדיין יש תקווה שהסרט אכן ייתן את חוויית הפנטסיה ההו-כה מתבקשת של החורף, במיוחד עבור מי שהחלק השליש והאחרון בטרילוגיית "ההוביט" של פיטר ג'קסון אינו בדיוק כוס התה שלהם.

בכורה עולמית: 25.12.2014

בכורה בארץ: יעודכן בהמשך

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.