A Monster Calls – חדשות ליהוק

מאי 18, 2014

 

הסרט על בסיס ספרו של פטריק נס, "A Monster Calls", נכנס להילוך ומתחיל בליהוק השחקנים.

במרץ סיפרנו לכם את החדשות שספרו של פטריק נס, "A Monster Calls" עומד להפוך לסרט. אולם רכישת הזכויות לעיבוד קולנועי כבר אין בהן די בכדי להבטיח שסרט אכן יופק. לכן החדשות כי נס, עצמו, נשכר לכתוב את התסריט וכי נבחר לפרויקט כבר בימאי (חואן אנטוניו ביונה) ומפיק (בלן איינזה, שהיה מעורב גם בהפקת "המבוך של פאן"), היו חדשות טובות.

כעת מגיעות חדשות נוספות ומרגשות לא פחות, מן הבלוג נס: הליהוק לסרט החל! את תפקיד אמו של קונור, גיבור הספר צפויה לגלם פליסיטי ג'ונס (פלישיה הארדי, החתולה השחורה, ב"ספיידרמן המופלא" 2). את קולו של המפלצת צפוי לספק… ליאם ניסן! יכול להיות שמי שקרא את ספרו של פטריק נס יבין כבר כעת כמה הליהוק הזה מצוין. אם לא קראתם את הספר 1. קראו אותו (אך היזהרו, כי הוא די מדכא), או ש-2) פשוט תסמכו על הספרן ותקוו שלא יהרסו את הפוטנציאל של הסרט בהמשך.

כעת, נשאלת השאלה החשובה מכול (בכל הנוגע לליהוק, לפחות) – מי יגלם את קונור, הגיבור בן השלוש-עשרה? אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן בהמשך.

לידיעה באתר הרשמי של פטריק נס

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.