A Monster Calls – הסרט?

מרץ 11, 2014

ביקור ממפלצת - ספרי ילדים ונוער - הספרייה הפנטסטית

ספרו של פטריק נס, A Monster Calls, ריגש רבים. כעת נראה שהוא בדרכו למסך הגדול.

בדצמבר 2011 סיפרנו לכם על ספר מרהיב ומסקרן, בשם "A Monster Calls", מאת פטריק נס. הספר מגולל את סיפורו של קונור, ילד בן שלוש-עשרה המתמודד עם מחלתה  הקשה של אמו. חייו משתנים כאשר לילה אחד הוא זוכה לביקור ממפלצת עתיקת יומין ופראית. היא רוצה מקונור משהו שמפחיד אותו יותר מכול – את האמת.

פטריק נס, מחבר "החור שברעש", קיבל את הרעיון לספר מן הסופרת סיובאן דאווד, שמתה בעצמה ממחלת הסרטן בטרם הספיקה לכתוב את הספר בעצמה. נס קיבל על עצמו לקחת את הלפיד ולהוביל את הפרויקט לסיומו. אליו הצטרף המאייר ג'ים קיי, ויחדיו הם יצרו ספר מדהים ביופיו ומרגש מאוד.

לאור התוצר המדובר, הדבר העיקרי שמפתיע פה הוא שלקח כל כך הרבה זמן עד שנרקמה עסקה לעיבוד הספר למסך הגדול. לקח הרבה זמן, אבל כעת נראה שהעסקה הבשילה. חברת Focus, River Road Entertainment ו-Lionsgate חברו יחדיו על מנת לממן את הפקתו והפצתו של הסרט, על בסיס ספרו של נס. הסופר הופקד גם על התסריט ואת כיסא הבימאי יאייש חואן אנטוניו ביונה. עוד הוצמד לפרויקט המפיק בלן אטיינזה (המבוך של פאן). הסרט מתוכנן להגיע לאקרנים בסתיו 2016.

)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.