בית האדס בדרך לחנויות

פברואר 10, 2014

בית האדס - ריק ריירדן - הספרייה הפנטסטית

לאחר המתנה ממושכת "בית האדס", הספר הרביעי בסדרת "גיבורי האולימפוס" עושה את דרכו אל החנויות

ספריו של ריקי ריירדן הם תמיד סיבה למסיבה, ואנו עוקבים אחר התפתחויות בהם כל הזמן. את כתיבתו של "בית האדס" ואת תרגומו, אנו מלווים עוד מיוני, שנה שעברה. הספר הרביעי בסדרת "גיבורי האולימפוס" ראה אור באנגלית כבר באוקטובר, 2013, ומאז החל המרתון לקראת תרגומו והוצאתו לאור בעברית.

לאחר כחמישה חודשים של המתנה, הוצאת גרף פרסמה היום בעמוד הפייסבוק שלה כי "בית האדס" יצא מבית הדפוס ויעשה את דרכו אל החנויות במהלך היום-יומיים הקרובים. אכן בשורות טובות עבור חובבי ריירדן בישראל. יכול להיות שהספר יתחיל להגיע לחנויות מרכזיות כבר החל מיום רביעי (12 לפברואר). אם אתם מעדיפים את גיבורי האולימפוס שלכם בפיקסלים, המהדורה הדיגיטלית תוצא למכירה בחנויות מקוונות החל משבוע הבא.

אז מה צפוי לכם ולחבורת החצויים בביתו של האדס? עבור מי שלא יכול לחכות, צירפנו את תקציר העלילה המופיע על גב הספר. מלבד פרטים על העלילה, תוכלו למצוא בו גם מידע על תאריך יציאתו של הספר החמישי.

אזהרת ספוילר: תחילת התקציר מכיל ספוילר. הוא צבוע בלבן. לקריאתו, סמנו את הטקסט עם העכבר.

תקציר העלילה

אנבת' ופרסי עומדים בפתח שערי השאול. אם הם וחמשת החצויים האחרים יוכלו למצוא את צד החיים של שערי המוות ולעשות את דרכם דרך כוחותיה המאיימים של האלה הנקמנית גאיה, אם פרסי ואנבת' ישרדו את אימת בית האדס, או אז יוכלו שבעת החברים לאטום את שערי המוות ולמנוע מהענקים האימתניים להעיר את האלה גאיה מתנומתה הממושכת ולהציל את כל היקר להם. אבל אם שערי המוות יאטמו כיצד יוכלו פרסי ואנבת' להימלט?

אלא שאין להם ברירה. אם החצויים לא ישלימו את המוטל עליהם בזמן הקצר שנותר, גאיה וצבאותיה יתעוררו ולא ייעלמו לעולם. הסיכויים אינם טובים והמשימה נראית בלתי אפשרית. זוהי ההרפתקה המסוכנת והמלהיבה ביותר בסדרת הספרים המצליחה בעולם שהשאירה מיליוני קוראים ברחבי תבל פעורי פה.

בית האדס הוא הספר הרביעי בסדרת גיבורי האולימפוס מאת הסופר ריק ריירדן, שספריו כבשו את רשימות רבי המכר בארץ ובעולם בסערה. הספר החמישי בסדרה, דם האולימפוס, צפוי לראות אור לקראת סוף שנת 2014.

קראו את הפרק הראשון של "בית האדס"

בית האדס (The House of Hades)

ספר 4 בסדרת "גיבורי האולימפוס" (The Heroes of Olympus)

מאת: ריק ריירדן

תרגום מאנגלית: יעל אכמון

הוצאת גרף צעיר (2014)

568 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.