שובו של בן סובק

פברואר 4, 2014

בן סובק - ריק ריירדן - הספרייה הפנטסטית

בעלי הוצאת גרף הודיע רשמית: בן סובק, הסיפור המקשר בין פרסי ג'קסון וקרטר קיין ישוב לדפוס!

ביוני 2013, במסגרת אירועי שבוע הספר, החליטה לצ'פר את קוראיה עם מהדורה מיוחדת של הסיפור "בן סובק", סיפור קצר אותו כתב סופר הפנטסיה הפופולרי, ריק ריירדן. סיפור זה זכה לחשיפה רבה, כיוון שהוא מפגיש בין שתי סדרות ספרים שלו, "פרסי ג'קסון והאולימפיים" ו"משפחת קיין".

בצעד אמיץ, הסיפור תורגם במיוחד והודפס במהדורה מוגבלת, שהופצה אך ורק בדוכן ההוצאה ביריד בתל אביב, תוך התחייבות שהחוברת הקטנה לא תופץ בשום מסגרת מסחרית נרחבת, כגון רשתות הספרים. באי הדוכן קיבלו את הסיפור עם רכישת אחד או יותר מספריו של ריירדן, או שיכולים היו לרכוש אותה בנפרד. מה שהתרחש לאחר מכן היה די צפוי: בתוך פרק זמן לא ארוך, לא נותרו עוד חוברות.

מאז, שאלתם אותנו שוב ושוב האם וכיצד ניתן יהיה לקבל את "בן סובק" שוב, עבור מי שלא הצליח להניח את ידיו על עותק. אנחנו העברנו את שאלתכם אל ההוצאה וגם אתם פניתם אליהם ישירות, וכנראה שמישהו בהוצאת גרף הקשיב, כי לפני שעה קלה פרסמה ההוצאה בעמוד הפייסבוק שלה את ההודעה הבאה:

"אפשר כבר לספר: אנחנו מוציאים שוב את בן סובק! כן-כן 🙂

פרטים בקרוב…"

אז זהו, עכשיו זה רשמי! כל מה שנשאר לכם, זה לעקוב אחר פרסומים בנושא ולא לפספס את ההזדמנות השנייה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.