הדרקון הראשון שלי 2 – קדימון 2

דצמבר 19, 2013

הדרקון הראשון שלי 2 - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

היקאפ ותות'לס שבים בקדימון השני ל"הדרקון הראשון שלי 2", אשר מתגלה כעת כטרילוגיה מבית דרימוורקס.

שלוש שנים לאחר ש"הדרקון הראשון שלי" כבש את הקהל והצית את דמיונו, עם סיפור קסום על חברות, אנימציה יפהפיה ופסקול מעולה של המלחין ג'ון פאוול, סרט ההמשך נכנס להילוך גבוה. לפני כמעט חצי שנה, חלקנו אתכם את הקדימון הראשון ל"הדרקון הראשון שלי 2". כעת, מגיע הקדימון השני ומגלה יותר על עלילת הסרט. אם לשפוט לפי שתיים וחצי הדקות של הסרטון, ההמשך עשוי אפילו להתעלות על קודמו.

עלילת הסרט (בתרגום חופשי מן האתר הרשמי)

ההמשך המרגש לטרילוגיית סרטי האנימציה האפית, "הדרקון הראשון שלי", משיבה את העולם הפנטסטי של היקאפ ותות'לס, חמש שנים לאחר אירועי הסרט הראשון. בזמן שאסטריד, סנוטלאוט ושאחר החבורה מתחרים זה בזה במירוצי דרקונים (ענף הספורט החדש והאלים של תושבי האי),צמד החברים, היקאפ ותות'לס, בלתי ניתנים להפרדה ויוצאים למסעות במרחבי השמיים, חוקרים מחוזות שלא תועדו במפות ומגלים עולמות חדשים.  כאשר אחת מהרפתקאותיהם מובילה לגילויה של מערת קרח, בה מתגוררים מאות דרקונים פראיים חדשים ורוכבת הדרקונים המסתורית, שני החבים מוצאים עצמם במרכזו של קרב להגנה על השלום.

האתר הרשמי של "הדרקון הראשון שלי 2"

בכורה בינלאומית: 02.6.2014

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.