יוצאים למסע בארץ התיכונה

נובמבר 27, 2013

ההוביט: מפלתו של סמאוג - אתר אינטראקטיבי - הספרייה הפנטסטית

בואו לטייל בארץ התיכונה, עם האתר האינטראקטיבי של גוגל אקספרימנט, לקראת "ההוביט: מפלתו של סמאוג"

בלי ששמנו לב, "ההוביט: מפלתו של סמאוג" כבר כמעט כאן. בהשוואה לרעש התקשורתי שליווה את הגעתו של הסרט הראשון, הסרט החדש התקרב בהתגנבות הוביטית מופתית. אך כעת הסרט אוטוטו כאן, וצפוי להגיע לאקרנים ב-12/12. לקראת הבכורה הושק אתר אינטראקטיבי מבית גוגל, המציע חוויה אינטראקטיבית ומזמין את הגולשים לסייר ברחבי הארץ התיכונה, לשחק משחקונים וללמוד על שלל היצורים והדמויות המאכלסים את מרחבי הארץ התיכונה.

מבחינה מהירה של האתר, נראה שאין מה להתרגש יותר מדי. האתר אולי נראה יפה ומושקע והמשימות חמודות, אבל מרביתו מלל ותמונות סטטיות מתוך הסרטים ובהשראתם. יחד עם זאת, אם אתם מצפים לסרט בכיליון עיניים, או אם סתם מתחשק לכם להעביר שעה קלה בשעשוע עם תמונות יפות ומוסיקה נחמדה, בהחלט שווה לתת ביקור באתר ולספוג מעט אווירה.  מטבע הדברים, מכיוון שמדובר באתר של גוגל, הוא מיועד לגלישה בכרום. כמו כן, להנאה מרבית, מומלץ לגלוש באתר ממכשירי טאבלט, או מטלפונים חכמים.

צאו למסע בארץ התיכונה

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.