הפוסטר של מלפיסנט

נובמבר 12, 2013

מלפיסנט - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

שוחרר הפוסטר הראשון של "מלפיסנט", הגרסה החדשה של וולט דיסני ל"יפהפייה הנרדמת", בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי.

אחרי "מלפיסנט", של וולט דיסני, אנו עוקבים כבר כשנתיים. כעת, כאשר בכורת הסרט ב-2014 מתקרבת, מתחילים לצוף פרטים נוספים, וביניהם הפוסטר הראשון והקדימון שאמור לצאת ממש בקרוב.

למי שלא מכירים, מלפיסנט הנו שמה של המכשפה הרעה בסרט האנימציה הקלסי של וולט דיסני, "היפהפייה הנרדמת". הסרט החדש, אשר נושא את שמה של המכשפה, צפוי להציג את סיפורה, ולהסביר כיצד הפכה מילדה תמימה לדמות הנבל המפחידה מן הסרט הישן. הרעיון מזכיר את "מרשעת", הספר של גרגורי מגוויר המגולל את סיפורה של אלפבה, המכשפה הרעה מהמערב, מן "הקוסם מארץ עוץ".

כמו כן, יש לנו פרטים נוספים על עלילת הסרט:

מלפיסנט גדלה ביער קסום, רק כדי לחזות בו נהרס עד היסוד על ידי צבא פולש ולחוות בגידה בידי הקרובים אליה מכול. חוויה זו מתחילה את התהליך אשר יהפוך את ליבה הטהור לאבן. בחיפוש אחר נקמה, היא מקללת את בתו התינוקת של המלך הפולש – אולם כאשר הנסיכה (אל פנינג) מתבגרת, מלפיסנט מבינה כי היא יכולה להיות המפתח לשלום בין הממלכות.

מכיוון שנשאלו לא מעט שאלות בנושא, נציין כי מדובר בסרט חי, לא אנימציה, ובתפקיד מלפיסנט משחקת אנג'לינה ג'ולי. אין ספק שג'ולי נראית טוב, גם (ואולי בעיקר) כשהיא רעה!

בכורה עולמית: 30.05.2014

בכורה בארץ: יעודכן בהמשך

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.