הנרי סליק והסיפור האפל

אוקטובר 21, 2013

הנרי סליק - סרט אגדות - הספרייה הפנטסטית

אמן אנימציית הסטופ-מושן, הנרי סליק, יביים עיבוד קולנועי של הספר "A Tale Dark & Grimm"

השם, הנרי סליק, הפך עם השנים לשם נרדף לסרטי סטופ-מושן מופלאים. כאשר שניים מסרטיו, "הסיוט שלפני חג המולד" ו"קורליין", נחשבים לקלסיקות. עם זאת, לצד סרטים מצליחים, שמו של הבימאי נקשר גם במספר פרויקטים שמעולם לא הצליחו להמריא, ביניהם, "מלך הצללים", עליו עבד עבור אולפני דיסני, ולמרבה הצער, גם עיבוד סטופ-מושן בתלת-ממד של "ספר בית הקברות" של ניל גיימן.

כעת, לאחר מספר תלאות ותהפוכות, מצא עצמו סליק מתוכנן לכיסא הבמאי, לעיבוד הספר "A Tale Dark and Grimm", הראשון בסדרה מאת סופר הפנטסיה לילדים, אדם גידוויץ. מה פשר הבחירה הזאת אינו ברור, אבל גם הפרויקט החדש עשוי להיות מעניין.

תקציר העלילה (בתרגום חופשי מגב הכריכה של הספר)

קוראים היזהרו!

מכשפים עם ללחשים אפלים, ציידים קטלניים שלא מפספסים ואופים עם תנורים המותאמים במיוחד לאפיית ילדים אורבים בין דפים אלה.

אבל אם יש לכם אומץ,

צאו למסע בעקבות הנזל וגרטל, אשר עזבו את סיפורם ויצאו אל יער הפרא—היכן שקסם, אימה ומעט הומור זורחים כמו חלוקי נחל לבנים המאירים את הדרך.

היכנסו פנימה. אולי זה מפחיד, ובהחלט שופע דם, אבל, בניגוד למעשיות שאתם מכירים, המעשייה הזאת אמתית. אתם מבינים, היה היו ימים בהם מעשיות היו מגניבות.

 התסריט לסרט נכתב על ידי ג'ון וו. מאן (John W. Mann) וג'ון גאן (Jon Gunn), אשר מעורבים גם בסרט "B.O.O.: Bureau of Otherworldly Operations" עבור דרימוורקס – עוד פרויקט מעניין, שמתוכנן לצאת לאקרנים ב-2015.

אנו, כמובן, נוסיף לעקוב ולדווח, אבל בינתיים, אתם מוזמנים להתרשם מן הקדימון לספר ולבקר באתר הרשמי של אדם גידוויץ :

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.