הרקולס: האגדה מתחילה

אוקטובר 17, 2013

הרקולס: האגדה מתחילה - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

האם שני חצאי אל הם בעצם אל אחד? ב-2014 תוכלו לצפות לשני סרטי הרקולס חדשים!

בהתאם למה שכבר הפכה להיות מסורת הוליוודית בשנים האחרונות, הכול מגיע בזוגות. שני סרטי "שלגייה", שני סרטי "פיטר פן" (שלא ברור כרגע מה עלה בגורלם), שני סרטי "דרקולה", שני סרטי "הקוסם מארץ עוץ" ואני ודאי שוכח אחרים.

כעת, צפויים גם שני סרטי "הרקולס". על הראשון שבהם, "הרקולס: מלחמות התראקים", דיווחנו לכם בפברואר, השנה. הוא סרט עתיר תקציב שמבוסס על סדרת קומיקס ובכיכובו של דוויין ג'ונסון. השני, הוא "הרקולס: האגדה מתחילה" (Hercules: The Legend Begins), סרט דל תקציב יחסית, המגיע אליכם – בהנחה שאכן יגיע אליכם – בבימויו של רני הארלין (מת לחיות 2) ובכיכובו של קאלן לוץ (דמדומים).

ביוון העתיקה ב-1,200 לפנה"ס, מלכה נכנעת לתאוותו של זאוס ללדת בן המנובא להפיל את שלטונו העריצי של המלך ולהשיב את השלום לממלכתו הסובלת. אך הנסיך, הרקולס, אינו יודע דבר על זהותו האמיתית או על ייעודו. הוא חושק בדבר אחד בלבד: אהבתה של הנסיכה היבה, נסיכת כרתים, שהובטחה לאחיו. כאשר הרקולס לומד על מטרתו הגדולה יותר, עליו לבחור: לברוח עם אהובתו או להגשים את ייעודו ולהפוך לגיבור האמיתי של זמנו. הסיפור מאחורי אחד המיתוסים הגדולים ביותר נחשף בסרט האפי ועתיר האקשן – סיפור על אהבה, הקרבה והכוח של הרוח האנושית.

ייאמר על הסרט מה שייאמר, לפחות יוצריו לא בזבזו זמן, וכבר יש לו קדימון.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.