זאבי הלילה

אוקטובר 14, 2013

זאבי הלילה - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

חיכיתם לו זמן רב, ועכשיו הוא כאן – "זאבי לילה", ספר ההמשך ל"צל-לילה", של אנדראה קרמר

"צל-לילה", הספר הראשון בטרילוגיית הנושאת את אותו השם, יצא בתחילת השנה והפך במהרה ללהיט. שאלתם אותנו פעם אחר פעם מתי יצא ההמשך. השתדלנו לענות לכם, כמיטב יכולתנו, אבל גם כאשר דובר על אוגוסט בתור תאריך היעד לצאתו של ספר ההמשך, מועד זה נדחה לנובמבר, משיקולים לא ידועים.

יחד עם זאת, הוצאת כתר לא נותרו אדישים לדרישת הקוראים שהתאהבו בקאלה ובחבריה, ועמלו קשה על מנת להקדים את צאתו של ספר ההמשך – עמלו והצליחו. אם כך, הגיע הזמן שתכירו את "זאבי הלילה" – הספר השני בטרילוגיה. שמו של הספר גם פותר את השאלה בדבר תרגום שמותיהם של ספרי הסדרה לעברית. בתרגום העברי בחרו לזנוח את התמה של שמות הפרחים, המאפיינת את הספרים באנגלית. אבל זה לא הזמן לניתוחים תרגומיים. אתם ודאי רוצים לדעת מה קורה בספר – אז הנה תקציר העלילה:

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

קאלה טור נמלטה מהאיחוד עם רן לרוש, זכר האלפא של להקת זאבי הביש, ומהגורל שיועד לה.

היא מתעוררת פצועה ומגלה שהיא בידי החפשנים, אויביה משכבר הימים. קאלה משוכנעת שהם עומדים להרוג אותה ולנקום את נקמתם, אך מופתעת לגלות שכוונותיהם שונות לחלוטין. החפשנים מציעים לה לכרות עמם ברית ולעזור לה להרוס את השומרים, אדוניה הקודמים, ולהציל את להקת צל-לילה ואת רן, שהשאירה מאחור.

האם אפשר לבטוח בחפשנים? האם שווה להסתכן בשביל רן? והאם שיי יעמוד לצדה ויסייע לה להציל את הנער שיועד לה במקומו? קאלה שולטת כעת בגורלה. היא חייבת להחליט באילו קרבות עליה להילחם, והיא תיאלץ להעמיד את אהבתה במבחן.

 

אנדראה קרמר, ילידת ניו-יורק, היא מהבולטות שבין סופרי הנוער העכשוויים. זהו הספר השני בסדרת צל-לילה, שמשלבת סיפור פנטזיה ומסתורין עם אהבה ותשוקת נעורים. הסדרה זכתה להצלחה כבירה ולשבחי הביקורת.

האתר הרשמי של "צל-לילה"

האתר הרשמי של אנדראה קרמר

זאבי הלילה (Wolfsbane)

ספר שני בסדרת "צל-לילה" (Nightshade)

מאנגלית: ענבל שגיב-נקדימון

כתר ספרים (2013)

304 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.