"כס הכסף" יגיע למסך הכסף?

אוקטובר 1, 2013

כס הכסף - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

שלוש שנים לאחר "המסע בדורך השחר", הסרט הרביעי בסדרת "דברי ימי נרניה" מתקרב להפקה בפוקס

שלושת סרטי "דברי ימי נרניה", המבוססים על סדרת ספריו של סופר הפנטסיה הנודע, ק.ס. לואיס הניבו הכנסות של למעלה ממליארד וחצי דולר, מאז החל המיזם ב-2005. יחד עם זאת, לאחר הסרט השלישי, "המסע בדורך השחר", המשך עיבוד סדרת הספרים (המונה שבעה), החל לגמגם ודי נגנז. בהתחשב בכך שחלפו שמונה שנים מאז יצא הפרויקט לדרך, וכל השחקנים התבגרו עד מאוד, החייאתו נראתה די אבודה (למרות שלא כל הספרים מתמקדים בהם). ובכל זאת, נראה כי ממלכת הקסמים לא מוותרת בכזאת קלות!

לפי אתר "דדליין", חברת מארק גורדון וחברת ק.ס. לואיס, בשיתוף עם דאגלס גרישם (נכדו של לואיס) החליטו להתחיל בפיתוח עיבוד של "כס הכסף", הספר הרביעי בסדרה, לסרט. גרישם מסר:

"יש לי כבוד רב לעבודתו של מארק גורדון ואני סמוך ובטוח שביחד נוכל להביא את היופי ואת ההנאה הקסומה שנרניה מגלמת בלבבותיהם של הקוראים אל המסך, עם 'כס הכסף'. אני מצפה בכיליון עיניים לצלול שוב אל נרניה, הפעם עם מארק גורדון וצוותו".

 היזכרו בסרט האחרון, "המסע בדורך השחר":

 

אז, נתראה בנרניה?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.