מהומה רבה על לא דוור – טרי פראצ'ט

ספטמבר 16, 2013

מהומה רבה על לא דוור - טרי פראצ'ט - הספרייה הפנטסטית

Going Postal – אחד מספריו האהובים של סופר הפנטסיה, טרי פראצ'ט, ראה אור היום, בהוצאת אופוס

בתזמון מושלם לקראת פסטיבל אייקון 2013 (בו תתקיים גם רצועת תוכן מיוחדת לכבוד 30 שנה לעולם הדיסק), ראה אור – היום ממש – "מהומה רבה על לא דוור" (Going Postal באנגלית). זהו הספר ה-33 של עולם הדיסק והראשון שיוצא לאור בהוצאת אופוס.

גם לפני שלקה פראצ'ט במחלת האלצהיימר, כל פרסום של ספר חדש שלו היה סיבה למסיבה. כעת, כאשר לא ידוע כמה סיבות למסיבות כאלו עוד תהיינה, הדבר נכון (עבורי לפחות) שבעתיים. תרגום הכותרת מבדר, הכריכה נראית סבבה והסופר, נו… פראצ'ט. בקרוב בחנויות!

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

מבלי כל הכנה מראש, הנוכל המהולל שפריץ פון סתמבור מוצא את עצמו על הגרדום כשלולאה כרוכה סביב צווארו והדלת שנפתחת תחתיו מובילה אותו אל… שירות המדינה?

כעת נדרש לבחור את בחירת חייו: להיתלות, או להקים על רגליו מחדש את שירות הדואר המתפורר של אנך-מורפורק.

משימתו היא להקים מחדש את סניף הדואר ולהכניס בו חיים, אבל יכול להיות שמדובר במשימה בלתי אפשרית עקב ערמות אדירות של מכתבים שלא נשלחו מזה עשרות שנים ושחונקים כל כוך וכל חלקה טובה בבניין הדואר. גרוע מכך, שפריץ נשבע שהוא שומע את הדואר מדבר אליו. והגרוע מכל, אם הוא ייקח את המשימה, הוא יצטרך להתמודד מול מונופול "העורק הגדול" השולט בתקשורת, אשר בראשו עומד מנהל תאב דם וחסר מוסר לחלוטין. אבל אם המשימה בלתי אפשרית ובלתי ניתנת לביצוע, אז שפריץ הוא האיש הנכון – הוא ימסור את הדואר, ימשיך לנשום, יזכה בנערה, וכמובן, יביא לאנשים את המצרך שלו הם זקוקים יותר מכל: תקווה.

 האתר הרשמי של טרי פראצ'ט.

מהומה רבה על לא דוור

טרי פראצ'ט

מאנגלית: ורד טוכטרמן

הוצאת אופוס (2013)

400 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.