שלדון פוקס – משחק באש

אוגוסט 5, 2013

שלדון פוקס - דרק לנדי - הספרייה הפנטסטית

"משחק באש", הספר השני בסדרת "שלדון פוקס", מאת סופר הפנטסיה האירי, דרק לנדי, יצא לחנויות

שלוש שנים לאחר שנחת "שלדון פוקס" בישראל, הוצאת כנרת זמורה-ביתן שבה אל הסדרה ומוציאה את הספר השני בסדרת הפנטסיה-הבלשית של הסופר האירי, דרק לנדי. למי שלא מכירים, שלדון פוקס הוא בלש גאון ומכשף רב-עצמה. כמיטב המסורת בספרי הז'אנר, הוא חובר לנערה הרפתקנית ונועזת, בשם סטפני אדגלי, ויחדיו הם נלחמים ברשע ופותרים תעלומות.

בתחילת הדרך, הייתה הסדרה אמורה להיות טרילוגיה, אולם בעקבות הצלחתה בעולם, עומד כיום מניין הספרים על שבעה, מתוך תשעה צפויים. בנוסף, ישנם סיפורים קצרים ונובלות המשלימות את הספרים המלאים. כמו כן, מן הראוי לציין כי הסרט תוכנן כבר להגיע למסך הגדול ב-2010, אך תכניות אלה נגנזו… עד לאחרונה. כרגע מדובר על 2015, ואפילו שמו של ג'וני דפ מוזכר בקשר לפרויקט, אבל בהוליווד כמו בהוליווד, אין לדעת.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

שפיפון מת והעולם בטוח – זה מה שחושבים ולקירי קיין ושלדון… עד שהברון נקמון בורח מהכלא. לנקמון יש משימה: להקים לתחייה מפלץ שישיב את חסרי הפנים לעולמנו. כדי להחיות את היצור, נקמון זקוק לכוחו של מכשף אפל ולדם של צאצא הקדמונים. והצאצא הוא ולקירי…

על המחבר (מן הביוגרפיה בספר)

דרק לנדי הוא סופר ותסריטאי אירי. הוא חובב ספרי אימה ופנטזיה, סרטי אקשן וכמובן הומור, לכן החליט להכניס את כולם לספר אחד. התוצאה היא שלדון פוקס – סדרת הפנטזיה שמלהיבה בני נוער בכל העולם. ספרי הסדרה זכו בפרסים רבים, ובהם פרס "רד האוס" לספרות ילדים.

דרק לנדי גר בדבלין עם להקת חתולים, כלב רועה גרמני ושני כלבי בול טרייר קשישים שמקפידים לעשות פיפי על רצפת המטבח, סתם בשביל הכיף.

חובבי ריק ריירדן יתעניינו ודאי לדעת כי סופר הפנטסיה הפופולרי כתב על הסדרה כי הוא "ממליץ בלי לחשוב פעמיים"!

האתר הרשמי של שלדון פוקס (באנגלית): http://www.skulduggerypleasant.co.uk/

הבלוג של דרק לנדי: http://dereklandy.blogspot.co.il/

קבוצת הפייסבוק של חובבי שלדון פוקס: https://www.facebook.com/Skeledon

שלדון פוקס – משחק באש (סדרת שלדון פוקס)

דרק לנדי

הוצאת כנרת זמורה-ביתן (2013)

תרגום מאנגלית: ארז אשרוב

294 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.