הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות 6 – האשפית

יוני 5, 2013

האשפית - הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות - הספרייה הפנטסטית

סיומן של סדרות ספרים הוא, הרבה פעמים, עניין חמוץ-מתוק. מחכים לדעת מה הולך להיות בספר הבא, ולבסוף, מחכים לראות מה יקרה בספר האחרון ואיך כל הקצוות ייקשרו. יחד עם זאת, לאחר שכל הקצוות נקשרים והמילה האחרונה נכתבה ונקראה, אין מנוס מכך שהפעם, זהו באמת "הסוף". מסתבר, שגם סדרות על בני-אלמוות אינן חסינות מפני סיום. בדיוק בזמן לשבוע הספר, הוצאת "כתר" מביאה לכם את "האשפית", הספר השישי והאחרון בסדרת "הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות", בתרגומה של סיוון מדר.

במקרה של מייקל סקוט, הסופר האירי הפופולרי שמאחורי סדרת "ניקולס פלמל", המסע במאי אחד, ב-1997, כאשר כתב במחברתו לראשונה מילה אחת – "האלכימאי". עשר שנים לאחר מכן, ב-2007, ראה אור הספר הראשון בסדרה, הלוא הוא "האלכימאי". כעת, שש שנים לאחר מכן, ושש-עשרה שנים לאחר אותו יום של השראה, מגיעה הסדרה אל סיומה, עם "האשפית". כיאה לספרים הקודמים, הסיום מגיע בקרב אדירים על עתידו של העולם.

עלילת הספר (מגב הכריכה)

אחרי "האלכימאי", "הקוסם", "אשת הכשפים", "הידעוני" ו"הבוגד", מגיע "האשפית", הספר השישי והאחרון בסדרת רבי-המכר, "הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות".

ספר עתיק ומכושף אבד

העולם שאנחנו מכירים עלול להיסדק ולקרוס בכל רגע

רק סופי וג'וש, תאומים בני 15 מסן פרנסיסקו, יכולים להציל אותו

יום אחד בלבד נותר לבני הזוג ניקולס ופרנל פלמל, האלכימאי ואשת הכשפים. ביום האחרון לחייהם הם מנסים להציל את העיר סן פרנסיסקו מפני התקפת המפלצות המקובצות באי אלקטרז.

קדמונים ובני אלמוות באים לעזרתם. קדמונים ובני אלמוות אחרים נלחמים בהם. ביום זה יוכרע גורל העולם.

ביום זה התאומים, סופי וג'וש ניומן, חוזרים 10,000 שנה אחורה, אל האי האגדי דנו טליס, המקום שבו התחיל הכול, ובו יוכרע עתיד העולם. בדנו טליס ילמדו סופי וג'וש על עברם ועל עצמם, ויצטרכו להכריע על עתידם ועל עתיד האנושות.

ביום זה הבריתות מופרות, המחנות מתפרקים ונבנים מחדש, וכל הקדמונים ובני האלמוות נדרשים לבחור שוב את מטרותיהם ואת בעלי בריתם.

מי יהיה שליט העולם? מה יעלה בגורלם של בני האנוש? במה יבחרו הקדמונים ובני האלמוות ביום ההכרעה? ובמה יבחרו ג'וש וסופי?

מייקל סקוט, הסופר האירי, כתב כמאה ספרים למבוגרים ולבני נוער. בסדרת "הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות מגיע השלוב הייחודי בין מיתולוגיה, היסטוריה ופנטזיה לשיא עולר נשימה. ספרי הסדרה תורגמו לשפות רבות וזכויות ההסרטה שלה בטלוויזיה נמכרו, והיא אחת מחמש סדרות הנוער המצליחות ביותר על פי רשימת רבי-המכר של "הניו יורק טיימס".

האתר הרשמי של מייקל סקוט

האשפית (The Enchantress)

סדרת הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות (The Secrets of the Immortal Nicholas Flamel)

מייקל סקוט

תרגום מאנגלית: סיוון מדר

הוצאת כתר – הסדרה הצעירה

464 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.