היצורים הלא טבעיים של ניל גיימן

אפריל 16, 2013

יצורים לא טבעיים - ניל גיימן - הספרייה הפנטסטית
הכריכה האמריקאית של "יצורים לא טבעיים"

סופר הפנטסיה, ניל גיימן, עומד מאחורי "יצורים לא טבעיים", אנתולוגיית  סיפורים חדשה על יצורים קסומים

חלף קצת זמן מאז יצאו לאור עבודות פרי עטו של סופר הפנטסיה הפופולרי, ניל גיימן. אך לאחרונה, נראה כי תקופת היובש לא הייתה אלא שאיפה לקראת נשיפה גדולה, כיוון שבנקודת זמן זו, יוצאים ועתידים לצאת מספר לא מבוטל של פרויקטים כתובים מבית היוצר של גיימן. כמובן שנוסיף לעדכן אתכם בפרויקטים השונים, אך הפעם נתמקד בספר אותו דווקא ערך ולא כתב.

ב"יצורים לא טבעיים" (Unnatural Creatures), איגד גיימן שישה-עשר סיפורים המתמקדים, כפי שניתן להבין ביצורי דמיון. מדוע "לא טבעיים" ולא "על-טבעיים"? יכול להיות שזאת רק החלטה יצירתית שנועדה להעניק לאוסף נופך מעט יותר ייחודי, באמצעות ההתמקדות בכך שהיצורים הללו אינם בהכרח מעל הטבע, כמו שהם בניגוד לו. יכול להיות, מנגד, שזהו רמז בדבר כמה מן היצורים המככבים באסופה.

על הספר (בתרגום חופשי מגב הכריכה)

גריפין, איש זאב, ציפור-שמש…

אלו הם רק כמה מן היצורים הפנטסטיים בהם תפגשו בין דפים אלה. מן הקוקאטוקן, שצחוקו משנה לחלוטין ממלכה שלמה, למפלצת המשוטטת וחסרת הצורה האורבת ביער, לפניכם אסופה של מינים נדירים ומופלאים. כל אחד מהם ירגש, יענג וייתכן מאוד שיערער אתכם.

שישה-עשר הסיפורים, שנאספו על ידי מספר הסיפורים רב-האמן, ניל גיימן, יציגו בפניכם שפע של יצורים מוזרים ומופלאים שלא התקיימו מעולם, מלבד בתחומי עושרו של הדמיון.

עם סיפורים מאת ניל גיימן, אי. נסביט, דיאנה ווין ג'ונס ורבים נוספים, ההכנסות מ"יצורים לא טבעיים" יוקדשו לקרן האוריינות, 826DC.

"יצורים לא טבעיים" צפוי לצאת ב-23 לאפריל, 2013, שזה אכן שבוע מהיום.

Unnatural Creatures

נערך על ידי: ניל גיימן

הוצאת HarperCollins

480  עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.