לוק אוונס – דרקולה החדש

אפריל 9, 2013

לוק אוונס - דרקולה - הספרייה הפנטסטית

השחקן הוולשי, לוק אוונס, המגלם את בארד בטרילוגיית "ההוביט" צפוי לגלם את דמותו של דרקולה.

הקריירה של לוק אוונס, בן ה-34, נוסקת פלאים בשנים האחרונות, והעתיד נראה ורוד מתמיד, שלא לומר – אדום כדם. השחקן נראה לאחרונה בסרטים "שלושת המוסקיטרים" ו"בני אלמוות" וכן ב"העורב" וב"מהיר ועצבני 6". בעתיד הקרוב (יחסית), נראה אותו גם בשני הסרטים הבאים בטרילוגיית "ההוביט", בתפקיד בארד הקשת.

אף על פי שקשה להגיד שהסרטים בהם שיחק עד כה הצליחו בקופות במיוחד, אין ספק שלא מדובר בסרטים זניחים. אם השחקן יפה-התואר לא משך מספיק תשומת לב עד כה, הרי שתפקידו בשני סרטי "ההוביט" ודאי יעשה זאת. כך או אחרת, נראה כי תפקידים אלה עזרו לו לסלול את הדרך לתפקיד הראשי בהפקה החדשה של "דרקולה".

הסרט, שמופק על ידי אולפני יוניברסל, נקרא בתחילה "Dracula Year Zero", אך כעת צפוי להיקרא פשוט "דרקולה". הסיבה לשם הראשון היא הדגש העלילתי שלו. במקום להישען על ספרו המפורסם של ברם סטוקר, התסריט מתוכנן להיות יותר "נאמן היסטורית" (יותר, במובן של – בכלל לא, אבל לא מה שהכרתם עד כה), ולספר את סיפורו של נסיך אשר נאלץ להגן על אשתו וילדו מפני סולטן תורכי צמא-דם, מסכן את נפשו כדי להצילם, ובמסגרת זו הופך לערפד הראשון.

הסרט, שהתגלגל זמן רב עד שזכה לקבל אור ירוק, יבוים על ידי גארי שור וצילומו מתוכנן להתחיל בהמשך השנה. צפו לחדשות נוספות.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.