דרקון הארגמן הנעלם – אשכר ארבליך-בריפמן

מרץ 4, 2013

דרקון הארגמן הנעלם - אשכר ארבליך בריפמן - הספרייה הפנטסטית

הסיפורים מווינדידסט נמשכים בקרוב, כאשר הנלי הטריקסונית ותיאו הקליק יוצאים למסע בעקבות דרקון הארגמן הנעלם.

כאשר סיימה אשכר ארבליך-בריפמן את סדרת ספרי "ווינטר בלו" (בת 7 הספרים) גמלה בלבה ההחלטה להתחיל משהו אחר. הפעם, רצתה בריפמן ללכת על משהו בוגר יותר, פראי ומטורף, משהו בו תוכל לתת דרור לדמיון שלה. התוצאה הייתה סדרת "סיפורים מווינדידסט", אשר הראשון בה "הכנפיים של הנלי" יצא בשנה שעברה. בעקבות הצלחתו, יוצא בימים אלה הספר השני, בעל השם המבטיח – "דרקון הארגמן הנעלם". בספר זה נשוב לפגוש את צמד הגיבורים מן הספר הראשון – תיאו הקליק והנלי הטריקסונית. קליקים וטריקסונים, למי שלא מכירים, הם יצורים פרי דמיונה של בריפמן. קליקים וטריקסונים לא מתיידדים אלה עם אלה בקלות, אולם כאשר הם כן, כמו במקרה של תיאו והנלי, התוצאה היא חברות אמיצה, צרות והרבה הרפתקאות!

עלילת הספר (מגב הכריכה)

כשהנלי הטריקסונית נותנת לתיאו הקליק ליום הולדתו השלושה-עשר ביצת דרקון נדירה, הוא מיד מחליט שצריך להחזיר אותה לביתה. יחד יוצאים שני החברים למסע משעשע ומפתיע, שבמהלכו יצפו בפְלִיק מַפְלִיק, יפגשו סִירְחוׄפְלָץ טיפש ומסריח במיוחד, יתעמתו עם דרקונית אימתנית וילמדו דבר או שניים על המקום שנמצא הכי קרוב ללב.

הסופרת אשכר ארבליך-בריפמן פרסמה עד היום עשרים ספרי ילדים ונוער. היא גרה עם משפחתה על גבול יערות הכרמל, מוקפת בטבע. בהשראתו בראה בספריה עולמות פנטסטיים ובהם נופים מרהיבים ויצורים עתירי דמיון. סדרות הדגל שלה, ווינטר בלו, ילדי-פיות ואמרלד, ילדת-פיות כבשו את לבבותיהם של מאות אלפי קוראים, והיו לשם דבר בספרות הנוער הישראלית. הספר "דרקון הארגמן הנעלם", השני בסדרת סיפורים מווינדידסט, אשכר ארבליך-בריפמן שבה ולוקחת את הקוראים הצעירים להרפתקה בעולם מופלא ושובה לב.

וצים לגלות עוד על אשכר וספריה? בקרו אותה בכל אחד מהאתרים הבאים:

אתר הבית של אשכר ארבליך-בריפמן

אשכר ארבליך-בריפמן בפייסבוק

האתר הרשמי של סדרת "ווינטר בלו, ילדת פיות"

"סיפורים מווינדידסט" בפייסבוק

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.