הרקולס: מלחמות התראקים

פברואר 27, 2013

הרקולס - דוויין ג'ונסון - הספרייה הפנטסטית

דוויין ג'ונסון, הידוע גם בשם "The Rock", יגלם את הרקולס בסרט חדש בהפקת MGM ו-Paramount

כבר כתבתי לא מעט על כך שבהוליווד פרויקטים עולים ונופלים במחי יד. לכן, אני משתדל להימנע מלכתוב על פרויקטים לפני שמתגברת הסבירות הממשית להתממשותם. פרויקט שכזה, הוא הפקה חדשה מבית היוצר של MGM  ו-Paramount, אשר תשיב הרקולס למסך הגדול. את דמותו של חצי-האל יגלם דוויין ג'ונסון, השרירן ההוואי והמתאבק לשעבר, אשר הצליח לבנות לעצמו קריירה קולנועית סבירה במספר סרטי אקשן לא מדהימים. בשביל ג'ונסון תהיה זאת הזדמנות למצב את עצמו בשעה טובה כשחקן ראשי רציני ולא כדמות משנה או דמות הומוריסטית. אך גם אם לא, יכול להיות הסרט צעד משמעותי לג'ונסון, לאור הפילמוגרפיה שלו בשנים האחרונות. ייאמר לזכותו שלאיש יש חוש הומור טוב בהרבה מזה של גיבורי פעולה אחרים (ע"ע סרטון). אני לא יכול שלא לתהות אם בחירתו לתפקיד הראשי אומרת דבר מה לגבי ההפקה.

הסרט, יבוים על ידי ברט רטנר, האיש שהפיק לאחרונה את עיבוד שלגייה הכושל, "מראה מראה". בנוסף, שמו עלה לכותרות בשנה שעברה בעקבות שערוריית פליטות הפה שלו בנושא הומוסקסואלים . אחת ההתבטאויות הייתה כאשר נשאל הבמאי על ידי עיתונאי לגבי חזרותיו עם שחקנים. לשאלה השיב רטנר ש"חזרות זה למתרוממים". המחאה העזה שהתעוררה בציבור בעקבות דבריו הביאה את רטנר להתפטר מתפקידו כמפיק טקס האוסקר לשנת 2012. בנוסף ל"הרקולס", נקשר שמו של הבמאי גם לעיבוד הקולנועי של סדרת ספרי הנוער הפופולרית "39 רמזים". ניתן רק לקוות שרטנר למד דבר או שניים לקראת הפרויקטים הבאים – לפחות בכל הנוגע לחשיבותן של חזרות, אם לא לגבי דברים אחרים.

עלילת הסרט תתבסס על סדרת חוברות הקומיקס של Radical, The Thracian Wars"" ו-"The Knives of Kush", שנכתבה על ידי סטיב מור וצוירה על ידי כריס בוסלין. התסריט נכתב על ידי ריאן קונדול.

עלילת הקומיקס (בתרגום חופשי)

כאשר המלך התראקי מזמן את הגיבור היווני וששת חבריו למודי הקרבות, על מנת להפוך את הצבא התראקי למכונת הרג צמאת דם וחסרת רחמים, בנו של זאוס ממהר להיענות להבטחת הדם והזהב. אבל באומת התראקים ממתין לו סיפור אפי של מלחמה, רצח, הונאה והקרבה, אשר מראה להרקולס כמה רחוק נפל מגדולתו – ומה עליו לעשות כדי לזכות בגאולה.

הסרט צפוי להגיע לאקרנים ביולי 2014.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.