אירוע פורים – כך תתכוננו לסוף העולם!

פברואר 17, 2013

אירועי פנטסיה לפורים - לייטנינג ארניס - הספרייה הפנטסטית
סדנת פורים 2010 – המסורת נמשכת!

בואו לסדנת פורים מבדרת, מהנה ובעיקר מועילה – כי בסוף העולם, לאיש לא יהיה אכפת אם תצרחו!

 בהמשך למסורת אימוני פורים המהנים שלהם, בית ספר "לייטנינג ארניס" מזמין אתכם לאימון הכנה לסוף העולם! כי אמנם הסוף לא הגיע כמובטח בדצמבר, אבל למה לקחת צ'נסים מיותרים?!

Post-Apocalyptic Survival Training – Because Those Who Have No P.A.S.T Have No Future!

ברוכים הבאים לפוסט-אפוקליפסה! העולם כפי שהיכרנו אותו אינו עוד. המשאבים מוגבלים, ושום דבר אינו יכול להילקח כמובן מאליו. הגנו על מה שיש לכם והילחמו כדי לשרוד.

בואו ללמוד כיצד להשתמש בסביבה על מנת לשרוד, איך לאלתר כלי נשק, לחשוב מחוץ לקופסה! הצטרפו לאתגר מחשבתי ויצירתי, תרגלו את כישורי הדינמיקה הסביבתית, העמידו במבחן את יכולת קבלת החלטות שלכם/ן ועוד…

כדי לשרוד עליכם להיות מוכנים!

אז בואו מחופשים לכל דבר פוסט-אפוקליפטי שבא לכם: ציידים, גנבים, לקטים, סייבורגים, זומבים וכו'… הביאו כל דבר שיכול להפוך לנשק.

כמה מילים על ארניס

ארניס היא אמנות לחימה פיליפינית הידועה גם בשמות קאלי ואסקרימה. אמנויות הלחימה הפיליפיניות מתמקדות בשימוש בכלי נשק, כגון מקלות, סכינים, חרבות ועוד, אך גם בלוחמה ביד ריקה. הארניס היא אמנות שהתפתחה בשל הצורך בהגנה עצמית כנגד שבטים עוינים, פולשים וכובשים. משום כך, התפתחו שיטות לחימה והגנה רבות בכל רחבי הפיליפינים, כאשר מילת המפתח בהן היא הפונקציונליות. באמצעות ארניס ניתן ללמוד כיצד להפוך כל חפץ שבסביבה (כגון עט, צרור מפתחות, מטרייה וכו') לכלי נשק והגנה.

ארניס פופולרית מאוד בארה"ב ואירופה, ובשנים האחרונות גם בהוליווד. אולי אינכם יודעים זאת, אבל ניתן לראות את הארניס בסרטים רבים, כגון: "300", טרילוגיית "זהות בדויה", "בלייד", "טוטאל ריקול" (החדש) ועוד רבים אחרים…

בארץ, אמנות הלחימה מלומדת על ידי ג'ון אסקודרו – מומחה בדרגת מאסטר בארניס, בעל 20 שנות ניסיון באימון ובהדרכת אמנויות לחימה בארץ ובחו"ל. אסקודרו הגיע לארץ בשנת 2008 ומאז מלמד גם בישראל.

 

לא קוראים לי מאיה, אבל הנה קצת פרטים על סוף העולם:

מתי: 22.2.2013, יום שישי, 12:00 – 14:00

איפה: אולם הספורט של בית ספר בלוך, רח' ביצרון 19, תל אביב

(חניה חינם מאחור, כניסה דרך שדרות ההשכלה).

מחיר: 20 ש"ח למגיעים בתחפושת, 40 ש"ח למגיעים בלי.

לפרטים נוספים:

 האתר הרשמי של לייטנינג ארניס בישראל

 קהילת לייטנינג ארניס בפייסבוק

 

 

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.