הסתיימו צילומי "פרסי ג'קסון וים המפלצות"

פברואר 7, 2013

פרסי ג'קסון וים המפלצות - לוגן לרמן - הספרייה הפנטסטית
לוגן לרמן ביום הצילומים האחרון של "ים המפלצות"

לוגן לרמן חלק תמונה מן היום האחרון של צילומי "פרסי ג'קסון וים המפלצות" – הצילומים הסתיימו.

סדרת ספרי "פרסי ג'קסון" של סופר הילדים והנוער ריק ריירדן הייתה הצלחה גדולה. היא גם באה בזמן שמיזם "הארי פוטר" התקרב לקצו והוליווד חיפשה אווזה חדשה שתטיל ביצי זהב. לכן לא היה זה מפתיע כאשר לפני מספר שנים הופקד כריס קולומבוס (הבימאי מאחורי שני סרטי "הארי פוטר" הראשונים) על עיבוד סדרת הספרים הפופולרית של ריירדן למסך הגדול. כלומר, זה היה מפתיע כי שני סרטי "הארי פוטר" הראשונים לא היו הכי טובים, אבל זה לא היה מפתיע שבהוליווד חשבו לקשור את הבימאי הידוע למיזם החדש, בתקווה לרכוב על הגל של הילד הקוסם.

בזמנו, בעקבות הביצועים הפושרים של "פרסי ג'קסון וגנב הברק", המשך המיזם הוקפא ועתידה של סדרת הסרטים הוטל בספק. עם זאת, לרווחת המעריצים (או לצערם) החליטה לבסוף פוקס לתת אור ירוק לסרט ההמשך, "פרסי ג'קסון וים המפלצות", בכיכובו של הקאסט הראשי מן הסרט הראשון. נחמה מסוימת ניתן למצוא בעובדה שכריס קולומבוס פינה את כיסא הבמאי. את מקומו תפס הבמאי תור פרודנטאל. כך או אחרת, הסרט יצא לדרך, ומאז האינטרנט שופע חובבים המצפים לסרט בכיליון עיניים, מצד אחד, וכאלה שהודיעו מראש כי בכוונתם להחרים את הסרט החדש לאור האופן בו קודמו חטא לספר עליו התבסס.

לאחר תקופת צילומים מתוקשרת היטב בכל הבלוגים ואתרי הסרטים, העלה לפני כשבועיים השחקן הראשי, לוגן לרמן (פרסי ג'קסון) תמונה מיום הצילומים האחרון. בכך, למעשה, החלה הספירה לאחור אל יום הבכורה, אשר, לאחר מספר תהפוכות, נקבע לאמצע אוגוסט.

אז, האם תתנו לפרסי ג'קסון צ'אנס, או שתשלחו אותו לטבוע בים המפלצות?

בכורה עולמית: 16.08.2013

בכורה בארץ: פרטים יעודכנו בהמשך

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.