האסיר מאזקבאן מגיע לפוטרמור

דצמבר 20, 2012

הארי פוטר והאסיר מאזקבאן - פוטרמור - הספרייה הפנטסטית

הספר השלישי של "הארי פוטר" עולה לאתר "פוטרמור", ומציג מידע חדש פרי עטה של המחברת.

אז, עכשיו כבר מותר לגלות! בהודעה לעיתונות נמסר כי "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן", הספר השלישי בסדרת הספרים הפופולרית של ג'יי.קיי. רולינג עולה היום לאתר פוטרמור ויהיה זמין לגולשים ברחבי העולם!

למה מארג', דודתו של הארי כל כך גועלית לכולם, ולמה רולינג מתחרטת על כך שעשתה אותה מרביעה של בולדוגים?

מדוע אף פעם לא כדאי לקחת משקה חם לאוטונוס הלילה?

מה הסיפור שמאחורי הדיוקן בהוגוורטס, של סר קאדוגן והפוני הקטן והשמן שלו?

מעריצי הארי פוטר חדשים וותיקים ימצאו תשובות לכל השאלות הללו ועוד, ויוכלו לשזוף את עיניהם בסדרה חדשה של איורים אינטראקטיביים חדשים המבוססים על "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן", כאשר שבעת הפרקים הראשונים של הספר יושקו בפוטרמור, היום, יום חמישי ה-20.12.2012 (איזה תאריך סימבולי ויפה).

התוספת החדשה כוללת תוכן מגוון ועשיר שלא נראה מעולם, פרי עטה של רולינג, אותו ניתן למצוא אך ורק באתר – כולל מידע על כמה מן הדמויות, האתרים, החפצים והיצורים המופיעים בספר השלישי בסדרה האהובה.

פרסום הספר השלישי לווה בקמפיין פרסומי בבלוג הרשמי של האתר "Pottermore Insider", במסגרתו הוזמנו הגולשים לנחש את החדשות הצפויות באמצעות "קריאת עלי-תה" (כפי שלומדים תלמידי הוגוורטס בספרים). בפני המעריצים הוצגו צורות שהתגבשו בתחתית ספלי תה, ואלה חשפו בסופו של דבר יצורים מתוך "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן": הגרים, היפוגריף ועכברוש. הספקולציות באשר למשמעות הצורות התרבו בהדרגה ברחבי הרשת בימים שקדמו להשקת הספר השלישי באתר עצמו.

בנוסף לחוויה המקוונת החינמית, פוטרמור הוא גם המקור לחנות המקוונת הרשמית והיחידה בה ניתן לרכוש את הגרסאות הדיגיטליות של ספרי "הארי פוטר" של רולינג. לכבוד חג המולד הקרב ובא בניכר, הושק לאחרונה בחנות שירות מתנות, המאפשר ללקוחות לשלוח גרסאות דיגיטליות של ספרי "הארי פוטר" לכל מקום בעולם, ולקבוע מראש את התאריך בו יגיעו ליעדם. אפשרות זו הייתה פופולרית מאוד השנה, כאשר מן האתר נמסר כי הספרים האלקטרוניים נשלחו לכל פינות תבל, לרבות טרינידד וטובגו ועד אוקראינה.

יש לציין כי על מנת לראות את התכנים של הספר השלישי, על הגולשים להשלים את איסוף הפרטים מרשימת הקניות של שנה ב', אותם ניתן למצוא בפרק ארבע של "הארי פוטר וחדר הסודות", ולסיים את הספר הקודם.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.