סינדרלה זוכה לסרט חדש

נובמבר 29, 2012

סינדרלה הסרט - וולט דיסני - הספרייה הפנטסטית
קייט בלאנשט – למי קראת אימא חורגת?!

אולפני דיסני יביאו מעשייה נוספת למסך הגדול, והפעם – סינדרלה. קייט בלנשט מתוכננת לתפקיד האם החורגת.

טוב, אז מה היה לנו עד כה? רק בשנה-שנתיים האחרונות, היו לנו "כיפה אדומה" מביכה להפליא, "היפה והחיה" כושל ושתי שלגיות ("מראה מראה" ו"שלגייה והצייד"), שלא ממש הצליחו למצוא חיבה רבה בקרב הצופים – לפחות לא כזאת שתגרום להם לרוץ לקופות ולרכוש כרטיסים במיטב כספם. בקרוב צפויים להגיע אלינו גם "הנזל וגרטל: ציידי מכשפות" ו"ג'ק קוטל הענקים". שני אלה היו אמורים לצאת כבר בקיץ הקודם, אבל מחשש שיכשלו גם הם בקופות, הם נשלחו בחזרה למפעל למקצה שיפורים ונדחו לחורף. בינתיים, בעתיד היותר רחוק צפוי "מלפיסנט" המבוסס על המעשייה "היפהפייה הנמה". האם גל הסרטים מבוססי המעשיות יגיע מתישהו לקיצו? אולי, אבל יש כבר עוד אחת לפחות בדרך.

אולפני דיסני גייסו את הבמאי מארק רומנק להוביל פרויקט חדש שיביא את "סינדרלה" למסך הגדול. בדומה ל"מלפיסנט" אשר התחיל את דרכו בליהוק אנג'לינה ג'ולי לתפקיד המרשעת המרכזית, גם רומנק כבר שם את עיניו על האם החורגת לסרטו – קייט בלנשט. זהו יכול להיות מעבר מעניין עבור בלנשט, אשר רק לאחרונה שבה לשחק את דמותה של האלפית העתיקה ורבת ההוד, גלדריאל. את התסריט כתב כריס וויס וסיימון קינברג הוא המפיק.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.