קדימון שני ל"ארץ אוז"

נובמבר 14, 2012

ארץ אוז - סם ריימי - הספרייה הפנטסטית

וולט דיסני שחררו קדימון שני לסרט "ארץ אוז", והוא אף יותר מרהיב עין מן הראשון!

מי שמצפה לסרט שנצמד איכשהו לספריו של פרנק באום צפוי כנראה להתאכזב מאוד. לעומת זאת, מי שירצה לראות סרט מרהיב עין המבוסס על העולם המוכר מספרי "הקוסם מארץ עוץ", יקבל מעל ומעבר לציפיות – כך לפחות מסתמן מן הקדימון השני של "ארץ אוז", אשר צפוי לנחות במחוזותינו, ב-07/03/2013!

עלילת הסרט:
כאשר אוסקר דיגז (ג'יימס פרנקו), קוסם פשוט בעל מוסר מפוקפק העובד בקרקס נסחף מקנזס המאובקת אל ממלכת עוז הצבעונית, הוא חושב שזכה בלוטו. האפשרויות לרווח נראות אינסופיות, עד שהוא פוגש בשלוש מכשפות, תיאודורה (מילה קוניס), אוונורה (רייצ'ל וויס) וגלינדה (מישל וויליאמס), אשר אינן משוכנעות כי הוא הקוסם הגדול לו חיכו כולם. אוסקר מוצא עצמו נסחף אל הבעיות הכבדות עמן מתמודדים ממלכת עוץ ותושביה, ועליו לגלות מיהו טוב ומיהו רע לפני שיהיה מאוחר מדי. לשם כך, הוא עושה שימוש בכישוריו – אשליות, חשיבה מקורית ואפילו מעט מקסם, והופך עצמו לא רק לעוז הגדול ורב העצמה, אלא גם לאדם יותר טוב.

 

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.