חנות מקוונת להוצאת גרף

נובמבר 14, 2012

אות אתנה - ריק ריירדן - הספרייה הפנטסטית

בשורות טובות לחובבי ריק ריירדן, קסנדרה קלייר ושאר היוצרים האהובים שספריהם רואים אור בהוצאת גרף

ביום חמישי תשיק הוצאת "גרף" חנות ספרים מקוונת, דרכה ניתן יהיה לרכוש את כל ספרי ההוצאה, במחירים מוזלים! חובבי ריק ריירדן ישמחו לגלות כי גולת הכותרת של השקת החנות תהיה מכירת "אות אתנה", הספר השלישי בסדרת "גיבורי האולימפוס" של ריירדן, מחבר סדרת "פרסי ג'קסון".

למעשה, חובבי ריירדן שירכשו את הספר בחנות המקוונת יזכו, ככל הנראה, לקבל את הספר לפני כולם, כיוון שעד סוף החודש הוא יהיה זמין רק בחנות ההוצאה. במילים אחרות – המקדימים להזמין יוכלו לקבל את הספר עד שבועיים לפני שהוא בכלל יגיע לחנויות ברשתות הגדולות!

הרוכשים בחנות המקוונת יכולים לצפות להנחות משמעותיות ביותר – 40%-50% מהמחיר הקטלוגי. כך, גם לאחר תוספת המשלוח, יהיה מדובר עדיין ברכישה כדאית. המשלוח של "אות אתנה" ייכלל במחיר הקנייה ויארך 3 – 5 ימי משלוח. ספרים אחרים יישלחו בדואר רגיל, בעלות של 7 ₪. קצרי הסבלנות, יוכלו להזמין שליחות מיוחדת כדי לדאוג שהספרים המוזמנים יגיעו בתוך 1-3 ימי משלוח, בעלות של 25 ₪ ל"אות אתנה", או 30 ₪ לספרים אחרים.

ספרים אלקטרוניים

אם גם אתם עברתם לקרוא ספרים אלקטרוניים, ודאי תשמחו לדעת שכבר היום אינכם צריכים לחכות למשלוחים, ובאפשרותכם ליהנות מן הספרים החביבים עליכם במחירים אטרקטיביים במיוחד, באתר מנדלי מוכר ספרים. בחנות המקוונת החדשה, תוכלו להתעדכן בפרסומים חדשים ולמצוא את הגרסה האלקטרונית שלהם בלחיצה על לינק.

גיק שיק

אפשרות מרגשת נוספת, עבורי לפחות, וכזאת שחיכיתי כבר זמן רב לראות בארץ, היא שבעתיד מתכננת הוצאת "גרף" להציע למכירה באתר גם מוצרים נלווים הקשורים לספרים הרואים אור ולתרבות הגיקית, כגון חולצות, תיקים וכיו"ב. אני לא יודע מה אתכם, אבל אני אוהב להציג את הגיקיות שלי בגאווה, ואני מ-אוד אוהב מרצ'נדייזינג!

למה זה טוב?

כתומך נלהב של חנויות עצמאיות, של הוצאות עצמאיות ושל זכותם של סופרים להתפרנס בכבוד, אני מאמין שמדובר בצעד חשוב מעין כמוהו, ולא רק להוצאת "גרף"! האפשרות לרכישה ישירה כזו חשובה בכל הוצאה. כך "עמלות התיווך" הנגבות על ידי רשתות הספרים נחסכות, אתם נהנים ממחירים מוזלים וההוצאות עדיין יכולות לצאת ברווח, שיאפשר להן לפרוח ולפרסם עוד ועוד כותרים מלהיבים ולבצע בחירות אמיצות. אולי כך נראה פחות ופחות את התופעה המוכרת של ספרים מדהימים מחו"ל שלא מתורגמים לעברית, כי הוצאות פוחדות לקחת עליהם סיכון; או סדרות ספרים הננטשות באמצען, כתוצאה מחוסר כדאיות כלכלית. כך נאפשר להוצאות להשקיע בתרגום, בעריכה, בהגהה ובעיצוב ונקבל תוצאה יותר טובה. לא פחות חשוב – כך גם נאפשר לסופרים ולמתרגמים החביבים עלינו להתפרנס יותר בכבוד. חוץ מזה, זה כיף לקבל בדואר דברים משמחים כמו ספרים, ולא רק חשבונות ופרסומות.

בשורות לחובבי קסנדרה קלייר

מצפים לספר "מלאך מכאני" של קסנדרה קלייר? ובכן, גם הוא יושק באופן דומה, כך שתוכלו לרכוש אותו זול יותר וכנראה מוקדם יותר בחנות המקוונת החדשה!

החנות המקוונת של הוצאת גרף (הקישור הוסר עקב הפסקת פעילותה של החנות)
ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.