שוורצנגר הברברי מכה שנית

אוקטובר 26, 2012

האגדה של קונאן - קונאן: האגדה - הספרייה הפנטסטית
קונאן לא נראה מרוצה. אני לא מאשים אותו…

אחרי הכישלון הצורב של קונאן הברברי האחרון, סבא ארנולד חוזר להראות לכולם איך עושה ברברי!

מאז פרש מהנהגת מדינת קליפורניה, שוורצנגר יצא למסע כיבוש מחדש של המסך הגדול. אם סטלונה שב אל רמבו ואל רוקי, כשהוא בן יותר משישים, ולברוס וויליס לא חסר גם, זה לא צריך להיות נורא מפתיע ששוורצנגר, גיבור הפעולה הוותיק, ישוב גם הוא וייכנס למגפיו של קונאן הברברי.

לפי אתר דדליין, אולפני יוניברסל חתמו עם פרדריק מלמברג וכריס מורגן על עסקה להשבת קונאן למסך בסרט שייקרא "The Legend of Conan" – האגדה של קונאן. מלמברג, מנכ"ל חברת Paradox Entertainment, הוא הבעלים של הזכויות על קונאן ומורגן הוא תסריטאי של יוניברסל, אשר אחראי על יצירות מופת, כגון "מהיר ועצבני", "מבוקש", עדיין מהיר ועצבני, יותר מהיר ועצבני, מהיר ועצבני – ההתחלה ועוד שלל המשכונים (כמובן שאת שמות ההמשכונים המצאתי). יכול להיות שמורגן יופקד על כתיבת התסריט של הפקת קונאן החדשה, וזאת בתנאי שיספיק להתפנות מכתיבת "מהיר ועצבני 7" (את זה, לצערי, לא המצאתי).

אבל לא צריך להיות ציניים סתם (אפילו כשיש סיבה). הגישה של ההפקה המחודשת של קונאן נראית מעניינת. נראה שהצוות שמאחוריה מודע היטב לאתגרים ולמכשולים הניצבים בפניו. ראשית, הסרט החדש ישוב אל המקום בו הסרט הראשון מ-1982 הסתיים, ולהעמיד פנים שכל ההמשכים המביכים יותר ופחות לא התרחשו. לדברי מלמברג:

"הסרט המקורי הסתיים כאשר ארנולד יושב על כס כלוחם מבוגר, וזה זאת תהיה הגישה שלנו לסרט שנעשה. זהו הוויקינג הנורדי המיתולוגי ששיחק בתפקיד מלך, לוחם, חייל ושכיר-חרב, ושהביא למיטתו יותר נשים מכולם, וכעת מתקרב לישורת האחרונה של חייו. הוא יודע שהוא הולך לוולהלה, והוא רוצה לעזוב את העולם בקרב טוב… הסרט הזה מבקר שוב את קונאן במקום בו ארנולד עכשיו בחייו, ונוכל להשתמש בעובדה שהוא הזדקן בעלילה. אני אוהב את הדמות של קונאן כל כך, שלא הייתי נוגע בה אלא אם כן היינו חושבים על משהו ראוי. אנחנו חושבים שזה יורש ראוי לסרט המקורי. חשבו על זה בתור ה-Unforgiven של קונאן".

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.