ביזנטיום

ספטמבר 9, 2012

ביזנטיום - ניל ג'ורדן - הספרייה הפנטסטית

ניל ג'ורדן, הבמאי שעומד מאחורי "ריאיון עם הערפד", חוזר עם סרט ערפדים חדש בשם "ביזנטיום"

שמונה-עשרה שנה אחרי ש"ריאיון עם הערפד" שלו הקנה לו תהילת עולם, הבימאי ניל ג'ורדן שב אל סרטי הערפדים. את התסריט המסקרן כתבה מוירה בופיני. בין השחקנים: ג'מה ארטרטון ("הנזל וגרטל: ציידי המכשפות"), סירשה רונאן, סאם ריילי, ג'וני לי מילר, דניאל מייס, קיילב לנדרי ג'ונס ואורי גבריאל הישראלי (שנראה לאחרונה גם ב"עלייתו של האביר האפל").

עלילה
שתי "אחיות" נסות מן החוק בעקבות האשמה ברצח ומגיעות אל "ביזנטיום", מלון קטן בעיירת-חוף אנגלית נידחת. קלרה (ג'מה ארטרטון), היא אישה מודרנית חזקה, שעיניה נשואות קדימה תמיד ואין לה זמן לדוש בעבר. אלינור בת-העשרה (סירשה רונן) היא ביישנית ותמימה. אך שתיהן מסתירות את אותם סודות: הן למעשה אם ובתה, ושתיהן ערפדיות!

אלינור תשושה לאחר 200 שנה של חיים במנוסה ונואשת להתיישב. כאשר היא מתיידדת עם פרנק, היא מספרת לו את סודה, אך מה שהיא אינה יודעת, הוא שאמה הגנה עליה כל השנים מפני גוף של בני מינן בשם "האחווה". כדי לחמוק מפניהם, עליהן להיטמע ולהיעלם או להמשיך לברוח. כאשר השמועה על זהותן האמתית של קלרה ואלינור מתפשטת בעיירה, עברן שב ומדביק אותן עד מהירה.

בכורה בין לאומית: 28.06.2013

בכורה בארץ: פרטים יעודכנו בהמשך

אזהרה: הסרט והקדימון אינם מיועדים לצפייה לילדים!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.