שוחרר הקדימון ל"הנזל וגרטל: ציידי מכשפות"

ספטמבר 5, 2012

הנזל וגרטל: ציידי מכשפות - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

בשעה טובה ומוצלחת, שוחרר הקדימון ל"הנזל וגרטל: ציידי מכשפות"… והוא בכלל לא מה שחשבתם!

הנזל וגרטל, זוכרים אותם? זוכרים שהיה אמור לצאת סרט כזה במרץ? אז עכשיו אוקטובר, והוא אמור לצאת באמצע ינואר, לאחר דחייה של קרוב לשנה. סביר להניח שפרמאונט ידעו למה הם דוחים את הסרט. לא אתפלא אם הם היו מעדיפים, לו היו יכולים, להשיב את הזמן לאחור ופשוט לא לעשות אותו. אבל הוא נעשה, והושקעו בו כשישים מליון דולר, אז חבל… ובכל זאת, אם אפשר היה להוציא את "שלגייה והצייד", "אברהם לינקולן: צייד הערפדים" ו"המאמין" – למה בעצם לא להוציא את הסרט הזה?

האם זה יהיה סרט טוב? כנראה שלא. הוא נראה כמו הכלאה בין "וון הלסינג" המביך, עם יו ג'קמן ו"האחים גרים למבוגרים בלבד" הנוראי, עם מאט דיימון והית' לדג'ר ז"ל (אגב, כן, פיטר סטורמר, שהופיע בסרט "האחים גרים", אכן מופיע גם כאן). א-ב-ל, אני מוכרח להודות שהקדימון נראה מספיק מטופש ומודע לעצמו בשביל לסקרן. בנוסף, יש בו כמה עיצובים שמקנים לו פוטנציאל בלתי צפוי, ואין לי הרבה ספק שנראה אותם בסרטים נוספים, לפי מיטב המסורת ההוליוודית. יכול להיות שזה מה שהם היו עסוקים בחודשים האלה של מקצה השיפורים. אם יאפשרו לי לראות את הסרט בדו-ממד, יש סיכוי שאפילו אלך לראות אותו על המסך הגדול.

אבל למה להאמין לי? תשפטו בעצמכם…

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.