"אות אתנה" יוצא עוד חודש!

ספטמבר 2, 2012

אות אתנה - גיבורי האולימפוס - הספרייה הפנטסטית
ארכנה מתוך "אות אתנה" – מקור התמונה: http://rickriordan.blogspot.co.il/

בעוד חודש בדיוק, יצא לחנויות "אות אתנה" – הספר השלישי בסדרת "גיבורי האולימפוס" של ריק ריירדן!

חיכינו חיכינו, ציפינו ציפינו, והנה נותר רק עוד חודש עד ש"אות אתנה" יצא לחנויות באנגלית. אמנם זה פחות עוזר לאלו שאינם קוראים בנוחות באנגלית, אבל לא מן הנמנע שהוצאת גרף – המוציאה לאור של ספרי ריק ריירדן בעברית, לא תאחר להביא לנו גם את התרגום.

בינתיים, שחרר ריירדן תמונה אחרונה של דמות מתוך "אות אתנה". הכירו את ארכנה – אשת העכביש המיתולוגית. ארכנה הייתה פעם בת אנוש רגילה, שניחנה בכישרון אריגה יוצא דופן. היא התגאתה בכך שהיא יכולה לארוג אף טוב יותר מן האלה אתנה. אתנה, שלא קיבלה ברוח טובה את גאוותה של ארכנה, הזמינה אותה לתחרות. לפי חלק מן הגרסאות, נצחה האלה את בת האנוש, ולפי גרסאות אחרות, התחרות מעולם לא הוכרעה, אולם מה שבטוח הוא שהתוצאה הייתה זהה – אתנה הפכה את ארכנה לעכבישה הראשונה, כך שתוכל להמשיך לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב – לארוג.

"מבלי לספיילר", כתב ריירדן, "אני חושב שארכנה עדיין מסתובבת אי שם, מחכה להזדמנות לנקום. כל העכבישים שונאים את ילדי אתנה. איך לדעתכם האימא של כל העכבישים חשה כלפיהם? את זה תגלו ב'אות אתנה', ואני מוכרח לציין, שהיא כנראה דמות הנבל האהובה עליי ביותר עד כה!"

הבלוג של ריק ריירדן

הפרק הראשון של אות אתנה (באנגלית)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.