ג'סטין ואבירי הגבורה

ספטמבר 1, 2012

ג'סטין ואבירי הגבורה - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

סרט אנימציה שובה-לב ומלא הרפתקאות על נער הרודף אחר חלומו – סיפור על חברות, כבוד ואומץ

בשנה הבאה, צפו להכיר את ג'סטין, גיבור סרט האנימציה "ג'סטין ואבירי הגבורה" (תרגום אפשרי של Justin and the Knights of Valor). הסרט יוקרן בתלת-ממד ומבוים על ידי מנואל סיציליה, שגם כתב את התסריט יחד עם מת'יו ג'יקובס (הקיסר נפל על הראש). בין המדובבים, פרדי היימור, אלפרד מולינה, אנטוניו בנדרס ואחרים.

סיפור העלילה (בתרגום חופשי מאתר הסטודיו)

ג'סטין (פרדי היימור) חי בממלכה בה שולטים בירוקרטים והאבירים גורשו. הוא רוצה להיות אביר אבל אביו, רג'ינלד (אלפרד מולינה)) היוצץ הראשי של המלכה (אוליביה וויליאמס), רוצה שבנו ימשיך בדרכו ויהפוך לעורך דין. בחיפוש אחר הדרכה, ג'סטין מבקר אצל סבתו (ג'ולי וולטרס), המספרת לו את סיפורו של סביו, סר רולנד. סר רולנד היה האביר האציל ביותר בכל הממלכה, ומגנו של המלך עד ששניהם נבגדו ונרצחו על ידי סר הרקליו (מרק סטרונג). בניגוד לרצונו של ביו, ג'סטין בורח מביתו כדי לרדוף אחר חלומו ומתחיל במסעו להפוך לאביר.

בפונדק "העיט השבור" הוא פוגש את טליה (סוארז רונאן), נערה יפהפיה, מפולפלת ועצמאית, החולקת עמו את חלומו, ובה הוא מתאהב. הוא פוגש גם בקוסם מוזר בשם מלויאדס (דיויד וויליאמס) שמגלה לו היכן יוכל למצוא את המנזר הקסום, בו התאמנו פעם אבירי הגבורה.

במנזר, הוא זוכה להדרכתם של שלושה נזירים זקנים: בלוצ'ר (ג'ימס קוסמו) מדריך אותו בדרכי האבירות, לגנטיר (צ'רלס דאנס) מלמד אותו כי יש עדיין קסם בעולם; ובראוליו (בארי המפריז) היוצר כל מיני אביזרים קסומים,  ואחראי על גוסטאב הקרוקודיל מונע-הגז שחולם להיות דרקון.

אף על פי שג'סטין אינו בדיוק מועמד מתאים לאבירות, הוא נחוש בדעתו לדבוק בערכיו. כאשר הרקליו ועושי דברו, תחת הנהגתו של סותה (רופרט אברט), חוזרים ומאיימים על הממלכה, הוא נדרש להוכיח את עצמו ולהציל את היום.

האתר הרשמי של "ג'סטין ואבירי הגבורה"

בכורה בין לאומית: 13.09.2013

בכורה בארץ: פרטים יעודכנו בהמשך

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.