ספיישל ג'יי.קיי. רולינג: החיים לאחר הארי פוטר

אוגוסט 29, 2012

ג'יי. קיי. ראולינג - מחברת הארי פוטר - הספרייה הפנטסטית

 

שעות ספורות לאחר שספרה הראשון למבוגרים של ג'יי.קיי. רולינג יגיע לחנויות, הסופרת תתראיין ברשת ABC.

מאז הפכה סדרת ספרי "הארי פוטר" לתופעה חסרת תקדים בעולם, הסופרת ג'יי.קיי. רולינג, שהפכה כמעט בן-לילה לאחת הנשים המפורסמות בעולם, המעיטה להתראיין ולהיחשף בתקשורת. אפשר להבין אותה. לא קל לצלוח את עולם התקשורת התובעני והטובעני של ימינו. גם כעת, לאחר שהסדרה נגמרה וספרה החדש למבוגרים, "The Casual Vacancy", עומד לצאת לחנויות, רולינג מוסיפה לברור בקפידה את הופעותיה הציבוריות ואת הראיונות אותם היא מספקת.

אחד מאותם ראיונות יהיה עם העיתונאית האוסטלית ג'ניפר ביירן, אשר מנחה את תכנית מועדון הקריאה, First Tuesday Book Club של ABC. ביירן היא העיתונאית האוסטרלית היחידה שתזכה לראיין את הסופרת הידועה. הריאיון ישודר במסגרת ספיישל בשם "ג'יי.קיי. רולינג: החיים לאחר פוטר". במהלך הריאיון ידברו השתיים על ספרה החדש של המחברת, כמו גם על הפופולריות שלה עד היום. אם שם הספיישל מהווה אינדיקציה, הרי שרולינג תספר בו על אחד הדברים שהכי מסקרנים את מעריציה מסביב לעולם – כיצד נראים חייה לאחר שנפרדה מן הילד הקוסם. אם לא די בכך כדי לגרום לכם לראות את התכנית, הרי שלדברי מאט הוי, מנהל השיווק והמכירות של קבוצת האצ'ט ספרים, הריאיון גם יספק לצופים הצצה נוספת אל תהליך היצירה של רולינג.

לדברי קטרינה סדג'וויק, ראש מחלקת האמנויות של ABC, "זהו הניסיון הראשון של ג'יי.קיי בעולם הספרות למבוגרים, וג'ניפר תדון אתה באתגרים החדשים בפניהם היא ניצבת עם הפנייה לקהלים אלה". לפיכך, סביר להניח כי השתיים ידונו גם (ואולי בעיקר) באופן בו ניגשה סופרת הילדים המפורסמת אל המעבר לכתיבה למבוגרים – משהו שוודאי יהיה מרתק.

הריאיון ישודר ב-27 לספטמבר (מועד יציאת הספר לחנויות), בערוץ ABC1 בשעה 20:00, לפי שעון אוסטרליה (13:00 לפי שעון ישראל).

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.