דודג'ר – ספר חדש לפראצ'ט

אוגוסט 16, 2012

דודג'ר - טרי פראצ'ט - הספרייה הפנטסטית

בסוף ספטמבר יצא לחנויות ספרו החדש של טרי פראצ'ט, "דודג'ר", סיפורו של פרחח רחוב בלונדון הוויקטוריאנית.

סר טרי פראצ'ט אולי חולה, אבל באמצעות כוח רצון, נחישות ועוזרים אישיים, הוא ממשיך לעבוד במרץ. המעריצים, מצדם, מוסיפים ללוות אותו בנאמנות, אסירי תודה על כל הזדמנות ליהנות שוב מפרות דמיונו הקודח. זה לא מצב פשוט, אבל אני מוכרח להודות שגם אני מרגיש תחושת הקלה מסוימת ושמחה, כל פעם שנודע לי על ספר חדש של סופר הפנטסיה האהוב.

אז כעת, שוב יש למה לצפות, וזהו לספרו "דודג'ר", אשר צפוי לצאת לחנויות ב-25 לספטמבר, 2012. למרות תמונת הכריכה המטעה, אין מדובר בספר נוסף בסדרת ספרי עולם-הדיסק המופרסמת של פראצ'ט.

מגב הספר (בתרגום חופשי מאמזון):

סערה. הגשם מכה ברחובות העיר. ברק מכה. נער מטונף רואה נערה קופצת בייאוש מכרכרה עם סוסים, בניסיון חסר תקווה לברוח משוביה. האם הנער יכול לעמוד מנגד ולהניח לה להיתפס שוב? ודאי שלא, כי הוא… דודג'ר.

דודג'ר בן ה-17 אולי פרחח רחוב, אבל הוא עובד למחייתו מן הביבים של לונדון, והוא יודע לזהות תכשיט כשהוא רואה אותו. הוא לא מתכוון לאפשר למישהו לפגוע בנערה הזרה—אפילו אם גורלה משפיע על כמה מן האנשים החזקים ביותר באנגליה.

מן המפגש של דודג'ר עם הספר המשוגע, סוויני טוד, אל פגישותיו עם הסופר הידוע, צ'ארלס דיקנס ועם הפוליטיקאי המחושב, בנג'מין דישראלי, היסטוריה ופנטסיה נשזרות זו בזו בסיפור עוצר-נשימה, מלא הרפתקאות ומסתורין.

הסופר האהוב ומחבר רבי המכר, סר טרי פראצ'ט משלב קומדיה מתוחכמת וחוכמה עמוקה בסיפור התבגרות זה, המגולל את עלייתו של נער יוצא-דופן בעולם מורכב ומרתק.

לא יודע מה אתכם, אבל אני כל כך הולך לקרוא את זה!

 

והנה קדימון מיוחד שהופק לקראת יציאת הספר – כי זה מה שעושים היום: 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.