קרקס השמש – בעולמות רחוקים

יוני 30, 2012

סירק דה סוליי - קרקס השמש - עולמות רחוקים - הספרייה הפנטסטית

 

בואו להכיר את עולמות הקסם של סירק דו סוליי – קרקס השמש, בסרט תלת-ממד של פרמאונט

סירק דו סוליי (Cirque du Suleil), או "קרקס השמש" בעברית' הוא קרקס קנדי, הפועל זה קרוב לשלושים שנה, וייחודו בכך שבניגוד לקרקסים אחרים, בכל מופע נשזרים שלל קטעי הלוליינות בסיפור קסום ומכשף. כמו כן, הקרקס נמנע משימוש בבעלי חיים, וכל המציגים בו הם בני אדם ובובות. האקרובטיקה, קטעי הזמרה והמוסיקה, וכמובן העלילה, חוברים להם יחדיו ליצירת מראות עוצרי-נשימה.

כעת, בעזרת אולפני פרמנאונט, צפוי הקרקס לפרוץ גבול נוסף ולחדור אל מסך הכסף, באמצעות שיתוף פעולה בין טכנולוגיות התלת-ממד פורצות הדרך של הבימאי ג'יימס קאמרון ("אווטאר"), ובין הבימאי הניו-זילנדי אנדרו אדמסון (שרק). שם הסרט החדש, בתרגום חופשי, הוא "קרקס השמש – בעולמות רחוקים" (Cirque du Suleil – Worlds Away). לא הרבה ידוע על העלילה בשלב זה, אולם מובטח סיפור מקורי השומר על המסורת הקסומה של הקרקס. לצד הסיפור, מזמין הסרט את הצופים לחוות את ההופעה, לא רק בתלת-ממד, אלא גם מנקודת מבט ייחודית – מן הבמה.

לא ברור בשלב זה אם הסרט יופץ בארץ. סביר להניח שהדבר יהיה תלוי במידה רבה באופן בו ישווק את עצמו בחו"ל.  בינתיים, תוכלו להתרשם מן הקדימון, אשר נראה מסתורי ומבטיח להפליא. אני, אישית, לא יכול להפסיק להריץ אותו שוב ושוב.

האתר הרשמי של הסרט, קרקס השמש – בעולמות רחוקים

האתר הרשמי של סירק דו סוליי

בכורה בין לאומית: 21.12.2012

בכורה בארץ: פרטים יעודכנו בהמשך

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.