הקדימון של "אפוס"

יוני 27, 2012

אפוס - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

פוקס אנימיישן ובלו סקיי שחררו את הקדימון לסרט האנימציה "אפוס" – הרפתקה גדולה עם גיבורים קטנטנים.

לפני כשבוע וחצי סיפרתי לכם על הסרט האפי החדש של פוקס, ורק בידיעה הקודמת ציינתי שניתן לצפון להרבה קדימונים, אשר צפויים לצאת לקראת עונת החורף של ענף הסרטים. ובכן, אחרי "מלון טרנסילבניה" ו"פרנקנוויני", מגיע גם הקדימון של "אפוס" (או איך שלא יתרגמו את שמו אם וכאשר יופץ בארץ).

אם תשימו לב, נראה כי דמותו של פלין מ"רפונזל" של דיסני, שבה לחלטר – הפעם בסרט של פוקס. אבל היי, אם לניקולס קייג' מותר להופיע בכל סרט אפשרי, מי אני שאבוא בטענות. העיצוב, העלילה וכל דבר אחר לגבי הסרט הזה, לא נראים מקוריים, וזה מצער מאוד, גם אם לא מפתיע בהתחשב בכך שהצוות האמון על הסרט הנו בעל רקורד מכובד של סרטים דומים להפליא, אם זה "באג-לייף" שעיצב וויליאם ג'ויס, או סרטי דיסני אחרים בהם עבד הבימאי, כריס וודג'.

פלין מרפונזל - אפוס - הספרייה הפנטסטית
הופרדו בלידתם?

 

יחד עם זאת, מקוריות אינה הכול. מספיק יהיה אם הסרט יבוצע כהלכה ויעשה את שלו בצורה יעילה. המראות עצמם מרהיבים דיו בשביל לראות את הסרט הזה, ולו רק בשביל לקבל את מנת הפנטסיה לה כולנו זקוקים לפעמים. כמו כן, יכול להיות שבניגוד למצופה, הקדימון לא עושה לסרט צדק והוא דווקא יפתיע לטובה. יש לו פוטנציאל. אשמח מאוד אם זה מה שיקרה, אבל בינתיים, צפו בקדימון ושפטו לבד.

אל תשכחו לספר מה דעתכם/ן.

 


 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.