אנג'לינה ג'ולי היא מלפיסנט

יוני 22, 2012

מלפיסנט - סרטי דיסני 2014 - הספרייה הפנטסטית

תמונה ראשונה מתוך הפקת "מלפיסנט", אשר יצאה לדרך לפני כשבוע, מראה את ג'ולי בדמות המכשפה הרעה

כבר בדצמבר שנה שעברה, סיפרתי לכם על "מלפיסנט", העיבוד החי של דיסני לסיפור "היפהפייה הנמה". הסרט מגיע מאוחר בעונת העיבודים לאגדות, אשר החלה לפני כארבע שנים. לכן, מוטלת עליו חובת הוכחה כפולה ומכופלת, כאשר ההפקה נסמכת בכבדות על יכולתה של אנג'לינה ג'ולי לבצע את תפקיד הדמות הראשית, המכשפה, ולשאת על כתפיה את ההפקה כל הדרך אל ההצלחה בקופות.

להזכירכם, "מלפיסנט" צפוי לספר את סיפורה של המכשפה ולגולל את האירועים אשר הביאו אותה להיות יריבתה של הנסיכה אורורה (אל פנינג), אותה תקלל. לדברי ג'ולי, "הסרט אינו אנטי-הנסיכה, אבל זוהי הפעם הראשונה שהם מביטים באישה האגדית הזאת". היא מוסיפה: "רק בגלל שהיא מגינה על עצמה ואגרסיבית, לא אומר שלא יכולות להיות לה גם תכונות אחרות, חמות יותר… עליך לגלות את החידה של אישיותה".

ובכן, יש לדיסני ולאנג'לינה ג'ולי עד ה-14 למרץ 2014 לשכנע אותנו שאנו מעוניינים להכיר מקרוב את אחת מדמויות הנבל האימתניות ביותר בהיסטוריה של דיסני.

אז, מה דעתכם על אננג'לינה ג'ולי בתור המכשפה, האם מדובר בהתחלה טובה?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.