הכירו את השומרים

יוני 17, 2012

מסע השיווק של "עליית השומרים" של דרימוורקס מעלה הילוך לקראת הבכורה בנובמבר, השנה. לשם כך שוחררו 5 פוסטרים מדליקים.

בימים כתיקונם, פוסטרים אינם מהווים אייטם לידיעה, אבל הפוסטרים של "עליית השומרים" נראים מבטיחים למדי. אין כמו מחשבה על הלהיטים הצפויים בחורף כדי לשמור על התקווה בימי הקיץ החמים. למי שאינו מכיר, השומרים הינם ישויות על-טבעיות שכל אחת מופקדת על חג או תופעה מסוימת הקשורים בילדות, ויחדיו הם מהווים צוות גיבורים בשם "שומרי הילדות". אז בלי להכביר עוד במילים, הכירו את השומרים:

כל הפרטים מתורגמים מעמוד הפייסבוק הרשמי של "עליית השומרים".

נורת' - עליית השומרים - הספרייה הפנטסטית

נורת'

הייתם טובים השנה? אתם ודאי מכירים את נורת' (צפון) בתור סנטה קלאוס, אבל הוא לא בדיוק הטיפוס השמנמן שמוכר לכם. נורת' הוא לוחם עם לב זהב. המילה "שובב" מקועקעת על זרועו האחת ו"נחמד" על זרועו השנייה. נועז, תובעני ואימפולסיבי, הכול לגביו גדול מן החיים. בשביל נורת' דבר אינו בלתי אפשרי כל עוד הוא מאמין בו.

פיית השיניים - עליית השומרים - הספרייה הפנטסטית

טות'

זכרתם להשתמש בחוט דנטלי, נכון? טות' (שן), פיית השיניים, היא פיה יפהפייה, אלגנטית וזורחת בצבעי כחול וירוק. היא חצי אנושית וחצי יונק-דבש. היא מלאה באנרגיה ותמיד בתנועה, ורגליה לעולם אינן נוגעות באדמה. כל אחד יודע שפיית השיניים אוספת את שיניהם של ילדים, בעזרת צי של פיות קטנות המסיירות ברחבי תבל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מה שאינכם יודעים הוא שהשיניים מחזיקות בתוכן את זיכרונות הילדות הכי יקרים. טות' שומרת על השיניים הללו בארמון שלה ומחזירה לכל אחד את הזיכרונות ברגעים בהם הם דרושים לו יותר מכול.

ארנב הפסחא - עליית השומרים - הספרייה הפנטסטית

באנימנד

חשבתם שהכרתם את ארנב הפסחא? חשבו שוב. באנימנד, כפי שהוא נקרא באמת, הוא אוסטרלי שליו ורגוע, יבש כמו הערבות. הוא סייר טבעי וקשוח, שאינו חושש להתלכלך באדמה ובבוץ כדי להגן על הטבע. הוא עוקב אחר מקצבי הטבע וכאשר מגיע הזמן לפעולה, הוא ממתין לרגע המושלם לפעול. וכאשר הוא פועל לבסוף, הכול נגמר בשבריר שנייה, בעזרת הבומרנגים המכושפים שלו וביצות הפסחא המתפוצצות. את שלוותו של באני לא ניתן לערער. הדבר היחיד החודר מבעד למעטה השריון שלו הן ההצקות הבלתי פוסקות של נורת' על כך שחג המולד חשוב יותר מחג הפסחא.

הסנדמן - עליית השומרים - הספרייה הפנטסטית

הסנדמן

ישנתם טוב בלילה? הודו על כך לסנדמן (איש החול), שומר החלומות. למרות שהוא אינו מדבר, הוא מתקשר עם העולם באמצעות חזיונות חול, אותם הוא מזמן מעל לראשו. הוא עתיק יומין וחכם ורב-עוצמה להפליא. למרות שהוא שוחר שלום בטבעו, הסנדמן הוא לוחם נועז המשתמש במומחיות רבה בשוטי חול-החלומות שלו כדי להילחם בפיץ' ובסיוטיו.

ג'ק פרוסט - עליית השומרים - הספרייה הפנטסטית

ג'ק פרוסט

מתי בפעם האחרונה שיחקתם במלחמת כדורי שלג? ג'ק פרוסט הוא ישות על-טבעית כמו השומרים. עם זאת, שלא כמותם, הוא מתבודד – הדמות הקלסית של המורד בלי מטרה. גם הוא בן אלמוות, צעיר לנצח, כריזמטי וחכם. לרשותו כוחות מדהימים לשליטה במזג האוויר בהם הוא שולט בעזרת המטה שלו. הוא יכול לזמן את הרוח, סערות, כפור ושלג. הוא התגלמות הקונדסות והכאוס, אבל עד אשר יגלה את המטרה מאחורי כוחותיו המדהימים, לעולם לא יוכל להיות שומר אמתי.

פיץ' - עליית השומרים - הספרייה הפנטסטית

פיץ'

מה הסיוט הנורא ביותר שלך? פיץ' (אפלה) הוא המפלצת שמסתתרת מתחת למיטתך והסיבה שאת או אתה מפחדים מן החשכה. היה עליו להתמודד עם דורות של הורים המספרים לילדיהם לא להאמין בו או לפחד ממנו, בזמן שהשומרים אהובים על ידי כולם. אך במאורתו התת-קרקעית, פיץ' רקם תכנית נוראה שתשנה את כל זאת. בעזרת צבא הסיוטים הנורא שלו, פיץ' מתכנן להשמיד את האמונה בשומרים ובכל מה שהם מייצגים, עד שלא יישאר דבר מלבד פחד.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.