סרט האנימציה האפי של פוקס

יוני 16, 2012

אפיק - אנשי העלים - הספרייה הפנטסטית

פוקס המאה העשרים וסטודיו  בלו סקיי יוצאים לדרך עם סרט אנימציה בתלת-ממד שמבטיח להיות אפי

מן היוצרים אשר הביאו לכם את "עידן הקרח" ואת "ריו", מתוכנן להגיע סרט חדש בעל שם לא יומרני כלל: Epic  – קומדיה מצוירת עם גרפיקה ממוחשבת ובתלת-ממד (איך לא). אני לא מקנא במי שיצטרכו למצוא לשם הזה תרגום לעברית… שמו הקודם של הפרויקט היה Leaf Men – "אנשי העלים", ויכול להיות שזה יהיה פשוט שמו המתורגם (עדכון עריכה – שם הסרט בעברית – "הממלכה הסודית").

סרט האנימציה מבוסס על ספר מאת המאייר וסופר הילדים וויליאם ג'ויס, בשם "אנשי העלים והחרקים הטובים והאמיצים" (The Leaf Men and the Brave Good Bugs). כפי שכבר כתבתי בעבר, וויליאם ג'ויס הוא אחד האנשים הלא-מפורסמים הכי מפורסמים כיום. שמו חתום גם על סרט האנימציה הקצר "הספרים המעופפים המופלאים של מר מוריס לסמור", שזכה השנה באוסקר על סרט האנימציה הקצר הטוב ביותר. סרט נוסף המבוסס על סדרת "שומרי הילדות" של ג'ויס, עומד להפוך לסרט אנימציה נוסף, מבית היוצר של פיקסאר ודיסני. זה האחרון עשוי להיות מוכר לכם בתור "עליית השומרים", שגם עליו דיווחתי לכם, כאן בספרייה. כמו כן, היה זה ג'ויס אשר עיצב את הדמויות ב"צעצוע של סיפור" ו"באג לייף". בקיצור, מבלי שיותר מדי אנשים מכירים את שמו, ג'ויס הוא תעשייה של איש אחד.

הסרט מבוים על ידי הבימאי זוכה פרס האוסקר כריס וודג', ומופק על ידי שני מפיקים עמם כבר עבד בעבר על "עידן הקרח" ו"רובוטים" – לורי פורטה וג'רי דיוויס.

כמו כן, גויסו לצורך דיבוב הסרט לא מעט שמות מפוצצים, ביניהם: קולין פארל בתור רונין, ביונסה נואלס בתור המלכה טארה, הראפר פיטבול בתור בופו, ג'וש האצ'רסון (מ"משחקי הרעב", לידיעת החובבות) בתור נוד, אמנדה זיפריד בתור מרי קתרין ועוד.

עלילת הסרט

במעמקי היער מתנהל קרב מתמשך בין כוחות הטובות וכוחות הרשע. כאשר נערה בת-עשרה מוצאת עצמה מובלת באופן פלאי אל ליבו של העולם הסודי, עליה לחבור לערב-רב של דמויות משעשעות וגחמניות כדי להציל את עולמן… ואת עולמנו.

האתר הרשמי של וויליאם ג'ויס

האתר הרשמי של הסרט "עליית השומרים"

האתר הרשמי של סדרת "שומרי הילדות"

בכורה עולמית: 24.05.2013

בכורה בארץ: י23.05.2013

קדימון ואתר רשמי יעודכנו בהמשך, לכשיהיו.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.