אני והצל שלי

יוני 6, 2012

אני והצל שלי - דרימוורקס - הספרייה הפנטסטית

דרימוורקס אנימיישן תציע בשנה הבאה את אני והצל שלי, סרט אנימציה המשלב אנימציה ממוחשבת וקלסית.

סרטים טובים דורשים זמן, וסרטי אנימציה טובים דורשים אפילו יותר זמן. לכן, אין זה מפתיע כי דרימוורקס כבר הכריזו על הלו"ז שלהם עד 2014, כולל. פרויקטים רבים עולים ונופלים – ודאי יותר מאלו שמשלימים את כל הדרך אל המסך הגדול. אבל אחד הפרויקטים המעניינים שכנראה אכן יקרו, הוא "אני והצל שלי", סרט אשר נמצא בתכנון עוד מ-2010 וצפוי לצאת לאקרנים בנובמבר 2013.

עלילת הסרט

סטאן הוא צל מתוסכל מאוד, המייחל לחיים מעניינים יותר, אך תקוע עם סטנלי גראב, האדם המשעמם ביותר בעולם. אולם הוא זוכה לאקשן אותו ביקש, כאשר פשע בקהילת הצללים מכריח את הצל ואת בעליו לצאת לפעולה, על מנת לסכל את תכניתו של נבל-צללים להשתלט על עולם בני האדם.

זוהי לפחות העלילה השנייה אשר נכתבת לסרט, כאשר בעלילה הראשונה, סטאן הצל עובר על חוק הצללים ומשתלט על חייו של סטנלי. הניחוש שלי הוא שהעלילה הזאת נשמעה לאנשי דרימוורקס מפחידה מדי ולא מקורית, ובצדק. סיפורים על צללים אשר משתלטים על בעליהם קיימים לפחות מן המאה ה-19, ואפילו הנס כריסטיאן אנדרסן כתב סיפור בנושא, בשם "הצל" – אם כי סיפורו, איך לומר, רחוק מלהיות סיפור לילה טוב לילדים. אני סקרן לראות כמה מן העלילה הקודמת יישאר בסופו של דבר ומה דרימוורקס יעשו עם הרעיון הכללי. לא אתפלא כלל אם תהיה לפחות הומאז' לסצנת הצל מ"פיטר פן", של ג'יימס מת'יו בארי.

הסרט יבוים על ידי אלסנדרו קרלוני (Alessandro Carloni), אשר היה אחראי על העלילה של "הדרקון הראשון שלי" (שהמשכו צפוי לצאת ביוני 2014), וזוהי עבודת הבימוי הראשונה שלו. את קולותיהן של הדמויות הראשיות יבצעו ביל האדר (Bill Hader) בתור הצל, ג'וש גד (Josh Gad) בתור סטנלי גראב וקייט הדסון (Kate Hudson) בתור מושא אהבתו של סטנלי בעולם האמתי.

כפי שנכתב למעלה, הסרט צפוי לשלב אנימציה ממוחשבת (עבור עולם בני האדם) ואנימציה בעבודת יד (עבור עולם הצללים).

בכורה עולמית: 13.11.2013

בכורה בארץ: פרטים יעודכנו בהמשך.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.