סיפורו של הילאי

מאי 18, 2012

סיפורו של הילאי - הארי פוטר - הספרייה הפנטסטית

סדרת אינטרנט חדשה, פרי יצירתם של חובבים מוכשרים שבה לעולמו של הארי פוטר – יהיה אקשן!

סדרת ספרי "הארי פוטר" יצאה בשלמותה. כל שמונה הסרטים יצאו גם כן וירדו מן האקרנים. אפילו "פוטרמור" כבר עלה לרשת ואינו מרגש כבתחילה. האם זה הסוף של העולם אותו יצרה ג'יי.קיי ראולינג, אשר ליווה במשך למעלה מעשור מיליוני אנשים מכל רחבי תבל? לא אם תשאלו את האנשים העומדים מאחורי "סיפורו של הילאי" (Auror's Tale) – יוזמה של מעריצי "הארי פוטר" מושבעים, אשר החליטו להרחיב מעט את העולם אותו המציאה ראולינג. הם חברו יחדיו בשאיפה ליצור סדרת אינטרנט, שבסופו של דבר, תהווה סרט חדש באורך מלא.

הסדרה אינה עושה שימוש באף אחת מן הדמויות המוכרות לנו מסדרת הספרים והסרטים, מסיבות מובנות: היוצרים אינם קשורים לראולינג, או לוורנר ברוס וטיים וורנר המחזיקות בזכויות על הסרטים. כמו כן, לדבריהם, אין להם שום כוונה לראות כסף מן הפרויקט השאפתני, וכי כל רווח שיתקבל מעבר לכיסוי ההוצאות ייתרם לצדקה כזו או אחרת. כעת נותר לגלות האם החובבים יצליחו להוציא את חזונם אל הפועל, או שמא תסתיים היוזמה הזאת במפגש לא סימפתי עם סוללות עורכי הדין של הגורמים הרשמיים. אני משער שיידרש הרבה מאוד קסם כדי שהיזמה הזאת תצליח.

עלילת "סיפורו של הילאי"
הסדרה מספרת את סיפורם של הילאים (קוסמים שתפקידם לצוד קוסמים אפלים), אשר פועלים באמריקה לאחר מלחמת הקוסמים השנייה. במרכזה עומד לוקאי הות'ורן (Lokai Hawthorne) – הילאי מתחיל, בשנתו הראשונה בתפקיד. לוקאי מגלה כי אחד מחבריו הטובים ביותר מבית הספר מעורב במזימה של כנופיית רחוב להשתלט על ניו יורק. מובן שיש גם בחורה מעורבת, רומן אסור וכיוצא באלה. מהר מאוד יגלה לוקאי שתפקידו החדש יבחן לא רק את שליטתו בלחשים, אלא את כל אמונותיו.

אתר הסדרה (רק תמונה בעמוד הבית, בינתיים)
סיפורו של הילאי בפייסבוק

אשמח אם תספרו לי את דעתכם/ן בתגובות או בעמוד הפייסבוק של הספרייה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.