צילומי "ההוביט" קרובים לסיום

מאי 8, 2012

קרב חמשת הצבאות - ההוביט - הספרייה הפנטסטית

הצילומים של צמד סרטי "ההוביט"—אחד הפרויקטים המדוברים ביותר בעולם הקולנוע בעשור האחרון—מתקרבים לקצם.

מה כבר? איך הזמן רץ כשנהנים. נראה שעוד מעט יגיע הזמן להיפרד מיומני ההפקה של ההוביט, כי סוף צילומי הסרטים כבר נראה באופק. כפי שידוע למי שעוקב אחר העניינים, כדי לזרז את העניינים ולעמוד בדרישות של הפרויקט התובעני, חילק סר פיטר ג'קסון את הצילומים לשתי יחידות, אשר עבדו במקביל. ג'קסון עצמו ביים את היחידה הראשונה, ואילו אנדי סרקיס, המגלם גם את דמותו של גולום, הופקד על ביום הצוות השני. הבוקר, מסרה אשת יחסי הציבור של ההפקה, סריס פרייס, כי מלאכת הצילום ביחידה השנייה צפויים להסתיים כמתוכנן, בסוף החודש (מאי). מועד זה הוא בערך ארבעה שבועות טרם תסתיים כל עבודת הצילום של סרטי "ההוביט".

כמו כן, אישרה אשת יחסי הציבור כי קרב חמשת הצבאות – רגע השיא של הספר – יופיע בסרט. בכורת הסרט הראשון, "ההוביט: מסע בלתי צפוי" תתקיים ראשית בוולינגטון שבניו-זילנד, וב-13 לדצמבר יצא הסרט רשמית לאקרנים. הסרט השני, "ההוביט: לשם ובחזרה", בו יתרחש קרב חמשת הצבאות, יצא שנה לאחר מכן.

מקור הידיעה: The Dominion Post

מקור התמונה – מומלץ בחום לבדוק!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.