מדריך הגיבור להצלת הממלכה

מאי 1, 2012

מדריך הגיבור להצלת הממלכה - כריסטופר הילי - הספרייה הפנטסטית

פוקס אנימיישן וצ'רנין אנטרטיינמנט מתכננים להביא לכם את "מדריך הגיבור להצלת הממלכה", או משהו כזה.

הספר, "מדריך הגיבור להצלת הממלכה" (בתרגום חופשי), מאת כריסטופר הילי, צפוי לצאת לחנויות ממש היום, ה-1 למאי (כמו גם "צלו של הנחש" של ריק ריירדן). זהו ספרו הראשון של הילי, מבקר תרבות ילדים ושחקן זומבי בעברו. הייתי אומר שאני מופתע שהזכויות לעיבוד הספר לסרט נרכשו עוד לפני שזה הכיח את עצמו במבחן החנויות, אבל לאור דיווחים דומים מהעת האחרונה, אני לא.

לפי אתר The Hollywood Reporter, פוקס אנימיישן רכשו את הזכויות להפקת סרט אנימציה המבוסס על הספר, ואף הגדילו לעשות וגייסו את חברת צ'רנין אנטרטיינמנט (Chernin Entertainment) למלאכת ההפקה. למי שלא מכיר, אלו החבר'ה שהפיקו את "עליית כוכב הקופים".

עלילת הספר (בתרגום חופשי מן הכריכה האחורית)
הנסיך ליאם. הנסיך פרדריק. הנסיך דאנקן. הנסיך גוסטב. מעולם לא שמעת עליהם, נכון? אלו הם הנסיכים אשר הצילו את היפהפייה הנמה, סינדרלה, שלגייה ורפונזל, בהתאמה. עם זאת, תודות לפייטנים העלובים שכתבו את הסיפורים, סביר להניח שהם מוכרים לך פשוט בתור "הנסיך על הסוס הלבן". אבל כל זה עומד להשתנות. לאחר שנדחו על ידי נסיכותיהם והוגלו מטירותיהם, ליאם, פרדריק, דאנקן וגוסטב מגלים במקרה תחבולה מרושעת המציבה את ממלכותיהם בסכנה. כעת, מוטל עליהם להתגבר על חולשותיהם, להתמודד עם טרולים, שודדי דרכים, דרקונים, מכשפות ושלל אימות נוספות, ולהפוך להיות הגיבורים שאיש לא חשב שיוכלו להיות.

בספרו הראשון לוקח כריסטופר הילי את קוראיו למסע עם ארבעה נסיכים לא-מושלמים וארבע הנסיכות שלמרבה הפלא לצדם, אשר כולם מנסים להפוך לגיבורים המושלמים. זוהי הקדמה מהירת-קצב, משעשעת ורעננה לעולם בו הכול, אפילו המעשיות הקלסיות, אינו כפי שהוא נראה.

לביקור באתר של כריסטופר הילי

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.