הכירו את תאליה גרייס

אפריל 22, 2012

פלומה קוויאטקובסקי - תאליה גרייס - הספרייה הפנטסטית

לפעמים, חלומות מתגשמים. תיכוניסטית קנדית זכתה באחד מן התפקידים הראשיים בסרט "פרסי ג'קסון וים המפלצות"

מי אמר שאנשים מן השורה אינם יכולים יותר להתגלות ולהשתלב בתעשיית הסרטים? פלומה קוויאטקובסקי (לבריאות), הייתה תלמידת תיכון רגילה בוונקובר – שם במקרה מתחילים בימים אלה הצילומים של "פרסי ג'קסון וים המפלצות". קוויאטקובסקי שמעה כי ההפקה מקיימת אודישנים לסרט, והחליטה לנסות את מזלה. הנערה הצעירה אינה חסרת ניסיון במשחק. בבית ספרה, היא ראש קבוצת האימפרוביזציה. ובכן, כנראה שכישורי האימפרוביזציה והמשחק שלה היו די מרשימים, כי שהמלהקים היו מספיק מרוצים כדי להעניק לה את התפקיד המבוקש כבר לאחר האודישן הראשון. ולכן, אנא הכירו את – תאליה גרייס, בתו של זאוס.

כעת קוויאטקובסקי כבר לא עלומת שם, ויכול להיות שמישהי תצטרך למלא את מקומה בראש קבוצת האימפרוביזציה. היא חתומה על החוזה לסרט, עם אופציה לשחק בשני הסרטים הבאים, אם הסדרה תימשך. הסיכויים שהסדרה תימשך, כאשר לוגן לרמן מגלם את התפקיד הראשי מוטלת בספק, בייחוד לאור העובדה שלרמן השאיר את גיל העשרה מאחוריו והזמן אינו עומד מלכת. אולם אם המיזם כן יימשך, תפקידה של פלומה צפוי להיות יותר ויותר משמעותי.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.