כנס עולמות 2012 – שיגעון

אפריל 4, 2012

עולמות 2012 - שיגעון - הספרייה הפנטסטית

מתלבטים מה לעשות בפסח? בואו לכנס "עולמות" 2012 – יומיים מטורפים של מד"ב ופנטסיה בנושא שיגעון.

עולמות 2012 - אירועי פנטסיה ב-2012 - הספרייה הפנטסטיתכנס "עולמות" של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, בשיתוף קהילת טולקין הישראלית, מתקיים זו השנה השמינית, ומזמין אתכם למסע מרתק בן יומיים, על הגבול הדק שבין שפיות לשיגעון. לכל מי שלא מכיר/ה, הכנס מציע מדי שנה שלל הרצאות מרתקות, פאנלים עם דמויות מובילות בתחומן, הקרנות והפקות מקור ייחודיות ומגוון פעילויות ז'אנריות נוספות.

בנוסף לפעילויות הרבות, ביריד הדוכנים הגדול של עולמות תוכלו לצאת מעבדות המציאות אל חירות הדמיון, להצטייד במיטב הסרטים והספרים שתמיד רציתם (גם אם לא ידעתם על כך קודם), להכיר שותפים ורעים למסע המופלא, וכל זאת באווירה צבעונית ושמחה!

גם אם אינכם מורגלים בכנסים, עולמות הוא יופי של הזדמנות להתחיל, בזכות השילוב המיוחד אותו הוא מציע, בין אווירה ידידותית וחמה וגודל מרשים ומספק. ושועלי הכנסים והפסטיבלים המנוסים ביניכם, אתם כבר יודעים מה לעשות…

הפרטים
מתי: 8 – 9 באפריל (יום א' וב' בחול המועד פסח)
איפה: מתחם אשכול פיס, שפרינצק 4 תל אביב, הכניסה החדשה ברחוב הארבעה, ליד החניון. שימו לב! הכניסות הישנות למתחם בוטלו בעקבות שיפוצים.

לפרטים נוספים, בקרו באתר כנס עולמות 2012

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.