ספרי הארי פוטר עולים לרשת

מרץ 28, 2012

פוטרמור - ג'יי.קיי. ראולינג - הספרייה הפנטסטית

לקראת השקת האתר לציבור הרחב, הספרים הדיגיטליים של הארי פוטר זמינים לראשונה לרכישה באתר פוטרמור.

בהודעה לעיתונות, מסר משרד יחסי הציבור של ג'יי.קיי. ראולינג, כי הגרסאות הדיגיטליות של סדרת רבי המכר של המחברת זמינות כעת לרכישה, לראשונה, באתר פוטרמור – האתר החינמי אותו הקימה ראולינג בשיתוף עם חברת סוני.

כל שבעת ספרי הארי פוטר ניתנים לרכישה בפורמט דיגיטלי בחנות פוטרמור, המשווקת הבלעדית, הן של הספרים בכתב והן של ספרי-השמע הדיגיטליים. בתחילה, יהיו הספרים זמינים בשפה האנגלית (במהדורה האנגלית ובמהדורה האמריקאית), ובשבועות הבאים יצטרפו אליהם גם המהדורות בצרפתית, באיטלקית, בגרמנית וספרדית. שפות נוספות צפויות לעלות בעתיד.

כדי לאפשר גישה למגוון רחב ככל האפשר של קוראים, הספרים הדיגיטליים מתאימים לשימוש בכל הפורמטים והמכשירים המובילים, לרבות סוני רידר, גוגל פליי, הקינדל של אמזון ונוק של בארנס אנד נובל. על מנת להבטיח שכל הסיפורים יהיו ניתנים לקריאה בכל מקום ובכל עת, כל ספר דיגיטלי שנרכש ניתן להורדה לשימוש פרטי גם במחשבים, בטאבלטים ובטלפונים סלולריים. התוצאה היא בשורה חדשה לצרכנים: מקור אחד התומך בשלל פורמטים ומכשירים.

חנות פוטרמור עלתה לאוויר לכבוד ההשקה המלאה של חווית פוטרמור, אשר צפויה להיפתח לציבור בתחילת אפריל, לאחר תקופת הבטא הארוכה. זוהי צפויה להיות חוויה אינטרנטית מרגשת הבנויה סביב הסיפורים של הארי פוטר. לאחר ההשקה, משתמשים יוכלו לחקור ולגלות כתבים חדשים של ג'יי.קיי. ראולינג, כמו גם ליהנות מפעילויות קהילתיות ומתכנים אינטראקטיביים נוספים. האתר יגדל במהירות ויתפתח, עם מידע חדש שיעודכן בו במהלך השבועות והחודשים הבאים.

כמובן שספרן הלילה יוסיף לעקוב למענכם אחר כל התפתחות וידווח לכם על כל חדשה מעניינת.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.