פוטרמור יוצא לדרך!

מרץ 9, 2012

פוטרמור - הארי פוטר - הספרייה הפנטסטית

פוטרמור, האתר האינטראקטיבי של ג'יי.קיי. ראולינג המבוסס על עולם הארי פוטר ייפתח בתחילת אפריל הקרוב!

בשבועיים האחרונים, כל מי שעקב אחר ההתפתחויות בנושא האתר האינטראקטיבי שהבטיחה ראולינג, יוצרת סדרת ספרי הארי פוטר המצליחה, למעריציה, הרגיש שמשהו השתנה. ההתמרמרות של החובבים אשר לא זכו להיכלל בין מיליון ברי המזל שהשתתפו בגרסת הבטא, כמו גם רבים מבין המיליון שנמאס להם מחוסר ההתקדמות, הורגש לכל אורך הדרך מאז אוקטובר, כשהאתר לא נפתח כמתוכנן. אולם בשבועיים האחרונים, הלחץ החל להתפרץ. בשורה של כתבות ומאמרים נזעמים, ברשומות בלוגים של חובבים ובשטף קריאות בטוויטר, הודיעו החובבים שהגיעו מים עד נפש. רבים מהם הכריזו כי אין ברצונם כבר לגלוש באתר גם כאשר ייפתח.

בין אם זאת הייתה התוכנית כל הזמן, ובין אם היה זה לחץ הקהל אשר עבר את נקודת השבירה, היום בשתיים בצהריים יצא הבלוג הרשמי של פוטרמור בהכרזה רשמית, כי ההמתנה קרובה לקיצה, וכי האתר ייפתח לכולם מתישהו בתחילת אפריל. זהו לשון ההודעה המתורגמת:

מחכים לפוטרמור?
אנו שמחים להכריז כי פוטרמור.קום ייפתח לכולם בתחילת אפריל 2012.

אנו יודעים שההמתנה הממושכת כדי לקחת חלק בפוטרמור הייתה מתסכלת, והיינו רוצים להודות לכולכם על סבלנותכם עד כה.

רבים מכם מעוניינים לדעת מדוע דחינו את תאריך ההשקה המקורי מאוקטובר בשנה שעברה.

תמיד ידעתי שפוטמור יהיה מאוד פופולרי, ולכן קיבלנו את ההחלטה לפתוח אותו רק למיליון משתמשי בטא בתור התחלה. רצינו לוודא שיש לנו הבנה טובה באמת של האופן בו אנשים רוצים להשתמש באתר, ואילו חלקים יהיה עלינו להתאים לפני שניתן גישה לאנשים נוספים.

אספנו הרבה משוב שימושי מאוד ממשתמשי הבטא, ונעשה ברור שהפלטפורמה המקורית לא תתאים כאשר מיליוני משתמשים נוספים יגיעו לאתר. לכן קיבלנו החלטה גדולה: להעביר את פוטרמור למבנה פלטפורמה שונה לחלוטין. השינוי ה"בלתי-נראה" היה כרוך בעבודה רבה מאחורי הקלעים, אבל הוא יאפשר למשתמשים שלנו לקבל את הטוב ביותר מפוטרמור, ככל שיגדל ויתפתח.

בהחלט היו מספר אתגרים, וכל צוות פוטרמור עבד מאוד קשה כדי להטמיע את כל הלקחים מהפעילות ומן המשוב שהגיע ממשתמשי הבטא. משמעות הדבר היא, שבמהלך השבועות והחודשים הבאים, נוסיף עוד תוכן ייחודי ועוד המון תוספות מרגשות (כמו קולות) לפוטרמור, אותם תוכלו לחקור, לחלוק ולגלות.

אז היכונו להצטרף למסע של פוטרמור – ההמתנה כמעט הסתיימה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.