מראה מראה – שלגייה

פברואר 22, 2012

מראה מראה - שלגייה - סרטים לכל המשפחה - הספרייה הפנטסטית
מראה מראה, של אולפני רלטיביטי מדיה, מציע נקודת מבט חדשה על המעשייה הקלסית של האחים גרים.

בסרט מככבים: זוכת פרס האוסקר ג'וליה רוברטס בתור המלכה המרשעת, לילי קולינס בתור שלגייה, ארמי האמר בתור הנסיך אלקוט, שון בין בתור המלך ונתן ליין, בתור ברייטון – משרתה חדל האישים של המלכה. הסרט מבוים על ידי טארסם סינג, על פי תסריט של מליסה וולק וג'ייסון קלר.

עלילת הסרט (בתרגום מילולי מן העמוד הרשמי של הסרט בפייסבוק)
מלכה מרשעת גוזלת את השליטה בממלכה והנסיכה המוגלית מגייסת את עזרת של שבעה מורדים רבי תושייה, כדי להשיב את זכותה המולדת. הסרט הוא קומדיית הרפתקאות שובבה, מלאה בקנאה, רומנטיקה ובגידה, ומבטיח להצית את דמיונם של צופים מכל העולם.

הבימאי טארסם סינג (בני אלמוות) כתב מחדש את ההיסטוריה של עולם האגדות, כאשר המכשפת המרשעת (רוברטס) זוממת ומרמה את דרכה לשליטה בכס המלוכה של נסיכה יתומה אך נועזת (קולינס) ובליבו של נסיך מקסים (האמר). כאשר הנסיך מתאהב בנסיכה בזכות יופיה הכובש, במקום במלכה, שלגייה מוגלית אל היער, בו ממתינה לה מפלצת טורפת-אדם.

חייה של שלגייה ניצלים בזכות חבורה של שודדים נמוכי קומה, ושלגייה גדלה להיות אישה צעירה ועצמאית, הנחושה בדעתה להשיב לעצמה את הממלכה מידיה של המלכה הבוגדנית. בעזרתם של נתיניה, היא דוהרת לפעולה בקרב אפי המשלב מראות מרהיבים, קסם והומור מודרני בהתאם לסגנונו הייחודי של סינג.

בכורה עולמית: 30.03.2012
בכורה בארץ: 15.03.2012
בקרו באתר הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.