גיקדום – כי גיקים נהנים יותר!

פברואר 19, 2012

גיקדום - מסיבות לגיקים ולגיקיות - הספרייה הפנטסטית

מדי חודש, מועדון הבלום-בר מזמין אותך לגיקדום – ערב שכולו מוסיקה גיקית, סרטים מצוירים, גיקים ואלכוהול.

מדי פעם, בייחוד לקראת החגים, כאשר כנסי הפנטסיה והמד"ב מתקיימים, יוצאת כתבה, כאילו מגניבה, שבשורה התחתונה – בצורה ממוחזרת יותר או הרבה יותר – לועגת לגיקים. בטון חצי לועג וחצי מתפלא, הכתב/ת מדווח/ת שהגיקים של היום, לא ממש מנסים להסתתר, להתנצל או לחפש חברים. תחת זאת, רחמנא ליצלן, הם נפגשים, שמחים בחברת דומיהם, ובעיקר לא דופקים חשבון לאף אחד. כמה הזוי!

מלבד אותן כתבות מטופשות, הכנסים הם עבורי מסיבה אחת גדולה. הם הזדמנות נפלאה ליהנות בקרבת חובבים, כמוני, לשוחח, להיחשף לתכנים מעניינים ולחגוג את הגיקדום (קהילת הגיקים). אבל לכל כנס או פסטיבל יש סוף ומגיע דיכאון הפוסט-כנס עד שמתחילות ההכנות לאירוע הבא.

ובכן, לא עוד! ה"גיקדום", יוזמה של הבלום בר בתל אביב, הוא ליין מסיבות, אשר מזמין חובבות וחובבים מדי חודש לערב על טהרת המוסיקה הגיקית, מן הסדרות, הסרטים ומשחקי המחשב האהובים ביותר. מלבד המוסיקה, זאת כמובן הזדמנות מצוינת לפגוש את כל החבר'ה מן הכנסים. אלא שהפעם, אין צורך למהר להרצאה,לפאנל או להקרנה ואפשר פשוט ליהנות משיחה נעימה – ומאלכוהול (מטבע הדברים, האירוע מיועד לגילאי 18 ומעלה).
אז זהו, פתאום ההמתנה לכנס הבא כבר פחות קשה…

לפרטים נוספים על האירוע הקרוב ובכלל, בקרו בעמוד הגיקדום בפייסבוק.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.