פאראנורמן

ינואר 13, 2012

פאראנורמן - סרטי זומבים - הספרייה הפנטסטית
מי לא מרגיש/ה כמו זומבי על הבוקר, לפעמים…

סטודיו לייקה (קורליין) שבים עם פאראנורמן קומדיית זומבים באנימציית סטופ מושן

בעקבות הצלחת הסרט קורליין, המבוסס על ספרו הפופולרי של ניל גיימן, סטודיו לייקה החליט להמשיך בכיוון של סרטי סטופ-מושן אפלים אך מקסימים, כדוגמת הסיוט שלפני חג המולד וחתונת רפאים. פאראנורמן ממשיך את מגמת הפופולאריות של נרטיבים אפלוליים אשר פונים לילדים, לבני הנעורים ולצעירים בנפשם. עיצוב הדמויות, כתמיד, נראה נפלא.

פאראנורמן מבויים על ידי סם פל (Sam Fell) וכריס באטלר (Chris Butler), על פי תסריט של כריס באטלר. פסקול הסרט יולחן על ידי ג'ון בריון (John Brion). מכיוון שהפעם מדובר בתסריט מקורי של הסטודיו, אם יצליח הסרט, לא יהיה זה מפליא אם נראה אותו הופך למיזם, אשר יכלול סרטים נוספים, הרבה מרצ'נדייז מגניב ועוד.

עלילת הסרט
נורמן הוא ילד לא מקובל במקום מגוריו, עיירה קטנה בניו אינגלנד. זה לא כל כך מפתיע בהתחשב בעובדה שנורמן ניחן ביכולת לדבר עם המתים. כאשר עדר של זומבים תוקף את התושבים, נורמן לומד כיצד לנצל את יכולותיו העל-טבעיות כדי להשיב את הסדר על קנו. זו לא משימה פשוטה כשאתה רק בן 11 ובדיוק רותקת.

בכורה עולמית: 17.08.2012
בכורה בארץ: 29.11.2012

האתר הרשמי של פרנורמן

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.