צלו של הנחש – ריק ריירדן

ינואר 10, 2012

ריק ריירדן ובעקבותיו גם הוצאת גרף, חשפו הבוקר (10.01.2012) את שם הספר שיחתום את טרילוגיית משפחת קיין והאלים המצריים.

צלו של הנחש - ריק ריירדן - הספרייה הפנטסטית
כריכת הספר – צלו של הנחש

ריק ריירדן, אשר התפרסם בעיקר בזכות סדרת ספרי פרסי ג'קסון והאולימפיים, לא נח לרגע, ומספק לקהל החובבים של ספריו חדשות מרעישות בפרקי זמן קצובים להפליא. אמש, חשף המחבר בבלוג שלו את שמו של הספר השלישי והאחרון בטרילוגיית משפחת קיין והאלים המצריים – צלו של הנחש (The Serpent's Shadow). ובאותה ההזדמנות, חשף גם את עיצוב הכריכה, כך שנדע בדיוק למה לחכות.

העטיפה עוצבה על ידי ג'ון רוקו, ולדברי ריירדן, זאת העטיפה החביבה עליו מבין כולן. עוד ציין ריירדן, כי צלו של הנחש היה בהחלט הספר אותו הכי נהנה לכתוב על בעלילות משפחת קיין.

בינתיים, עבור אלו אשר מתקשים להמתין בסבלנות, עד לצאת אות אתנה (הספר השלישי בסדרת גיבורי האולימפוס), הודיע המחבר כי ב-14 לאוגוסט הקרוב צפוי לצאת אוסף סיפורים קצרים בשם יומני החצויים. כל הסיפורים באוסף מתרחשים בעולמו של פרסי ג'קסון ומציעים שפע של פרטים חדשים על הדמויות ועל העולם. בין הסיפורים:

  • סיפור מנקודת מבטו של לוק קסטלן, מן הימים בהם נדד לצדה של תאליה ואנבת'. לדברי ריירדן, "אנשים רבים ביקשו ממני לכתוב פרקוול לגנב הברק, אז הנה הוא"!
  • סיפור פרסי ג'קסון קלסי, כתוב בגוף ראשון, והראשון בסגנון זה שכתב ריירדן מאז תקוות האולימפוס. בהרפתקה זו, הדייט של אנבת' ופרסי משתבש, כאשר הם זוכים לביקור מן האל הרמס ששרביטו נגנב על ידי ענק יורק-אש. זה לא יכול להיות טוב…
  • סיפור על ליאו ולדז, המתרחש במכנה החצויים. בזמן שליאו בונה את הארגו 2, מתרחשת תקלה חמורה. כעת ליאו יזקק לעזרתם של פייפר וג'ייסון, או שכל המכנה עלול להיהרס.
  • בנוסף, כפי שדווח על ידי Rock Center, אסופת הסיפורים תכלול גם סיפור ראשון פרי עט של היילי ריירדן, בנו של ריק. "מכיוון שכל סדרת פרסי ג'קסון נכתבה בהשראתו", מספר המחבר בבלוג שלו, "זה נראה רק צודק שאבקש ממנו לתרום את הפרספקטיבה המקורית שלו על עולמו של פרסי עבור הספר. בסיפור זה מסופר על מה קרה לאחר הקרב של החצויים נגד צבאו של קרונוס במנהטן. אבל אם תרצו פרטים נוספים, תוכלו למצוא אותם ברשומה המקורית.
ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.